Jump to content
Annons

Fair Use?? I Vilda Västern??? Knappast...


Recommended Posts

Annons

Haha Flizzaff, du har säkert helt rätt! Jag satt inatt och klippte ihop ett tiotal olika "filmer" och "mastrade" låten med ett par billiga trådlösa hörlurar från Kjell&Co genom en tio år gammal Panasonic Tv. Den här lät "bäst" men att den låter kasst på riktigt är väl givet. Jag tänkte låta videon ligga ett dygn och få feedback (TACK förresten!) och sen fortsätta med mer genomarbetat material. 

Vad gäller det vokala så övar jag på att sänka mitt omfång och framöver "pratsjunga" mina texter. Det är svårare men nåt måste en pangsjonär ägna sig åt. 

Tack för trean!

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste nyss Kristoffer Leandoers givande recension i SvD av den brittiske konstnären och författaren Christopher Neve's bok: ”Immortal thoughts: Late style in a time of plague” (Thames & Hudsonom) om den åldrande konstnären (de riktiga alltså) recensionen avslutas med:

"Den sena stilen, (menar Neve,) behöver inte alls innebära en sammanfattning av det man redan vet, utan snarare ett brådstörtat försök att ta igen tid som gått förlorad i bekvämlighet eller bekymmer; att skynda ikapp sig själv och göra det man hela tiden borde ha gjort. Kanske blir man verkligen, till sist, sig själv."

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...