Jump to content
Annons

Världens största cyberkrigsoperation: Nytt avsnitt av Nätets mörka sida!


Gorlum

Recommended Posts

Nytt dubbelavsnitt av Nätets mörka sida finns ute på spotify nu!

Hur många kanaler musik, ljud och tal behövs egentligen till en podcast?

...ja, den här gången blev det 96 kanaler varav 2 är själva pratet i podden. Resten är egenkomponerad musik, ljudcollage, samplingar o.s.v.

Så vad handlar podcasten om den här gången?

Världens största cyberkrigsoperation. Extremt våldsamma IS-terrorister utspridda över hela världen. Hackergruppen Anonymous. Och killen som alltid har något med 15-15 i sina lösenord. I Operation Glowing Symphony får vi följa det digitala kriget mot terroristerna i IS på nära håll.

Som vanligt uppskattas feedback på ljudkvalitet, mixning o.s.v. 🤓

Här hittar du alla avsnitt av Nätets mörka sida.

Kanske något att lyssna bort coronatristessen med?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hur förväntar du dig att dina lyssnare ska påverkas av podden ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag tänker mig att det är en ganska smal publik som orkar lyssna sig igenom en podcast som den här.

Det är ju ganska mycket tech-nörderi och kanske inget som gemene man orkar med, med ganska mycket snack om domäner och servrar osv. 

Men det finns ju också inslag av mer "lätttillgängliga" ämnen som knarkhandel på darknet, människorättsbrott i Kina och kriget mot IS😅 

Jag hoppas att den tid jag lägger ner på att komponera stämningsmusik, ljudeffekter och inläsning ändå bidrar till att göra den mer spännande än om jag bara hade läst in texten rakt upp och ner🤓

Men en förhoppning för podden som helhet (varje avsnitt har ju olika teman) är väl kanske att folk börjar ta sin egen säkerhet på internet lite mer på allvar🤔

Redigerat av Gorlum
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...