Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Hur går det med sång lektionerna? Hålls du med det längre eller har du gått och blivit "fullärd"😄

Man hörde en markant skillnad i hur du fick fram en angenäm tonläge mm när det begav sig, vill jag minnas. Sedan gick du tillbaka lite i utvecklingen. Kort sagt, hur gör du nu mera?

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan sa Dark Of Light:

Hur går det med sång lektionerna? Hålls du med det längre eller har du gått och blivit "fullärd"😄

Man hörde en markant skillnad i hur du fick fram en angenäm tonläge mm när det begav sig, vill jag minnas. Sedan gick du tillbaka lite i utvecklingen. Kort sagt, hur gör du nu mera?

Ja alltså. Tar inga lektioner fn men försöker tänka mer på vad jag lärt mig. Har faktiskt knappt varken spelat gitarr eller sjungit nåt de senaste veckorna. Bra att vila sig i form ibland. Har däremot blivit trummis i ett projekt för daglediga ungdomar.. jättekul! Hon som spelar bas på låten är med där. Supertalang! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jåh, luta sig mot folk, låten ja ☺️

Ja, för fasen, hwila upp dig ordentligt mannen. Det är efter en väggkrock väldigt lätt att tro att nu jefflar är det bra. fast lite för snabbt och fort. Jag råkade ut för en depression och trodde lite för snabbt att jag var bra. Det kan ta en låååång tid att komma tillbaka.

Ibland så kan intressena studsa till något helt annat än innan dikeskörningen. Mitt vapenintresse ökade och mitt musikintresse minskade. Det är först nu som jag överhuvudtaget tänker ens på att skapa ngt nytt rent musikaliskt.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...