Jump to content
Annons

Tjena brudar/grabbar!


s-wunderlich

Recommended Posts

Hej,

Jag är ny här då. Jag har påtat med musik sedan tidigt 80-tal egentligen. Började väl med "elektronisk musik" på C64, fortsatte på Amiga. Sen blev det punk, kaoz osv.

Jag har noll sekunders officiell musikubildning. Så vitt jag minns. Kan ha varit på någon blockfjöltslektion, i något svagt ögonblick. Och antaligen blivit utkastad isf.

Just nu håller jag på med ett nytt "superhemligt" (hemliga medlemmar osv.) projekt som jag hoppas blir "viralt" och genererar många views på yotube! Vi får se. Tanken är att pyssla en del med sk. "ljudkonst" också framöver. Det går rätt trögt på den fronten, minst sagt.

Det senaste intressanta/bra jag varit med och gjort i musikväg är det här. Krångligt projekt (minst sagt!), men jag har "producerat", spelar en del, mixat (en del), gjort videos osv.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tackar, tackar. 🐼 

Jag, tror och hoppas, att jag blir stammis här. Att försöka "diskutera" saker som finns här på facebook är ju bara att glömma. Dessutom tror jag rätt starkt på att "folk" kommer gå mer och mer tillbaka till forum/communities. facebook är ju ohållbart.

PS. Jag är HELT självutnämnd "IT-filosof" 🥶 DS. 

Redigerat av s-wunderlich
Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, s-wunderlich said:

Tackar, tackar. 🐼 

Jag, tror och hoppas, att jag blir stammis här. Att försöka "diskutera" saker som finns här på facebook är ju bara att glömma. Dessutom tror jag rätt starkt på att "folk" kommer gå mer och mer tillbaka till forum/communities. facebook är ju ohållbart.

PS. Jag är HELT självutnämnd "IT-filosof" 🥶 DS. 

Hallo och Välkommen! Jag tror och hoppas oxå att folk går tillbax till forum formatet. Facebook suger på den fronten!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, Neosus said:

Hallo och Välkommen! Jag tror och hoppas oxå att folk går tillbax till forum formatet. Facebook suger på den fronten!

 

Ja, deras affärsverksamhet går ju liksom ut på att folk ska tappa tråden. Det genererar ju fler annonser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...