Jump to content
Annons

Kulturtant


Jochnick

Recommended Posts

Jag har skrivit en presentation i min profil så den kan man ju titta på om man vill 😀 Registrerat mig för det är så himla mycket grundläggande jag inte kan och om jag lär mig hitta på forumet tror jag att jag kan hitta mängder av svar här. Trots att jag är i princip nybörjare musicerar jag för publik eftersom jag spelar teater. Närmare bestämt "cirkusteater" med Teater Mimulus, kommande vecka turnérar vi i Säffle och ger sju föreställningar ute i spenaten i samarbete med Säffle bokbuss. P ga min obildning kan jag inte delta i diskussioner eller svara på många frågor om musik men om ngn är intresserad av texter, teater, scenbyggen, kostymtillverkning, jonglering, rockring, trolleri och ljudteknik när man ska höras utomhus i regn och blåst så har jag där en del praktiskt kunskap och erfarenhet... 

...och så kanske jag ska tillägga att jag är fattigpensionär dvs himla gammal!

Redigerat av Jochnick
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Tack, botaniserar på ditt Sound Cloud och drabbas av svårartade mindervärdighetskomplex... fast egentligen inte men jag undrar förstås i vilken mån jag kan passa in på det här forumet – men det ger sig väl!

Redigerat av Jochnick
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena och välkommen det behövs lite kul tur här. 65 på väg framåt plinkar och plonkar efter bästa förmåga bland dom unga proffsen här 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen! Jag är inte förvånad om många av oss visar sig befinna sig närmare graven än vaggan. (Själv har jag väl drygt två år kvar till pension om jag går så tidigt jag kan enl dagens regler, om jag fattat rätt.)

Redigerat av Erik dP
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå alla och tack för varmt välkomnande! I de fall ni hänvisar till egen musik har jag lyssnat och förstår att jag kan få väldigt bra hjälp här! På återseende.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...