Jump to content
Annons

Gobbler (Steven Slate everything bundle)


Hellpig

Recommended Posts

Hej där...

Så idag fick jag min iLok från Steven Slate, installerat Gobbler som skall användas för att ladda ner plugin:sen och petat in iLoken i USB-porten. Now what? Om jag öppnar Gobbler ser det bara ut så här:

gobbler.jpg

De där rosa fälten går inte att göra något med... Går jag till shop.gobbler.com ser jag inget annat alternativ än att ladda ner installern, vilket jag ju gjort, se bilden ovan. Helt klart att jag bommar något här men vad? Hjälp!  😲  😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Har du först och främst laddat ner ilok license manager och skapat ett konto på ilok? Det måste man göra först. Har bara köpta pluggar därifrån så får ingen sån där som du har på bild. Men som sagt var börja i rätt ända först och se om det sen funkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag fick ordning på detta problemet, hittade till slut en länk där jag skulle aktivera mitt 'abonnemang'. Men en annan sak, nu ser jag downloads på gobbler som detta:

Slate digital:

E2Deesser 1.0.3.1

FG-X 1.4.0

Repeater 1.0.0.0

S-GEAR 2 2.6.0

VMR ALL Modules (w/ Monster) 1.6.6.2

VerbSuite Classics 1.0.7.1

Virtual Buss Compressors 1.2.9.1

Virtual Tape Machines 1.1.11.1

Summa: åtta pluggar. Men kollar jag på Slates utbud så har de 17 pluggar listade, vilket lämnar följande alternativ:

1. Jag är dum i huvudet o kan inte räkna.

2. Något stämmer inte.

3. En del i listan ovanför innehåller mer än en plugg men listas som separata på Slates websajt.

Någon?  😎 

Link to comment
Dela på andra sajter

Modulerna till VMR räknas som en & en...

Edit: Det vill säga att själva lunchboxen VMR som en plugg med alla pluggar till den. Så totalt runt 23-24 pluggar lät det hamna på.

Thanks! Håller på att ladda ner allt nu. Känns så j-a bra att skaffa ett gäng pluggar som man betalar för och inte hålla på med en massa annat crap, hellre en uppsättning bra verktyg än att fara runt o testa allt på marknaden.

Rockdemon; hoppas allt går bra - det var inte helt självklart tycker jag, kunde dokumenterats bättre...!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...