Jump to content
Annons

"Allmän studio support" Ny tjänst


Badertheinvader

Recommended Posts

Hej!

Jag har sadlat om lite grand. Som några av er kanske har uppmärksammat så säljer jag nu min studio i Göteborg (länk: 100kvm studio i Göteborg säljes).

Det är nämligen så att jag har börjat jobba på en PA-firma som heter nöjesgruppen. Där jag jobbar jag som säljare, servicetekniker, ljud och ljus-tekniker samt projektledare.

Jag har dessutom på sistone börjat lura på en tjänst. En tjänst som jag smyglanserar här nu.

Man kan hitta information om tjänsten på http://www.bermudaproductions.com.

Det går ut på att vara en support för alla studiotekniker och musikproducenter där ute.

En support som kan svara på praktiska frågor, hur man kopplar ihop diverse enheter, vilken storlek på monitorer man bör ha mm mm.

Då kan man undra: varför ska man lita på dig? Jo mig ska man lita på av många anledningar. Jag har stor erfarenhet av att använda en rad olika produkter och koppla ihop dem. Jag känner till mer eller mindre alla typer av kontakter och don och var man får tag i dem. Jag har varit tillräckligt intresserad, tillräckligt länge för att själv göra bedömningen att jag kan ge bra svar. Skulle min kunskap vara otillräcklig så kommer jag ta reda på svaret, allt för att kunden ska få en så bra upplevelse som möjligt.

Testa vet jag.

Berätta gärna vad ni tycker om idén.

PSST! Om man skriver kod: studioforum i mailet så kan man testa tjänsten första gången för halva priset.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...