Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Hej på er!

jag håller på att skriva en låt som är sjukligt inspirerande av Foo Fighters. Finns det någon sångare här inne som skulle vara intresserad av att skriva text och sjunga? Jag har en melodi för sången i huvudet, och en refräng. Kan också hjälpa till att skriva texten, även om det inte är mitt bästa område 😛

Har inte bouncat ut låten än, men den är faktiskt kanske bra och svängig! PMa mig, svara i tråden eller maila jerry.sandstrom@live.se

Låten är bara en kul grej jag tänkte slänga upp på min Youtube/facebook "Rusty Notes Productions".

Kram på er!

Annons
Posted

Jag har inte rösten, och det var inte kritik du ville ha, men jag tycker i alla fall att det låter svinbra i mina "otränade" öron! Hoppas du får till en schysst sång på den så att vi får höra slutresultatet så småningom.

Posted

Riktigt skön Foo känsla du fått till. Vore kul att höra melodislingan du tänkt (lägga som pianoslinga-slask över?) för jag får upp en typisk Grohl´sk melodi i skallen.

Rocka på!