Jump to content
Annons

Bra högtalare att lyssna på musik i. INTE MIXA I DOM!


Brinken

Recommended Posts

Hej jag är ute efter ett par bra HI FI högtalare eller något att lyssna på musik i inte mixa så jag vill inte ha några monitorer för det har jag redan ett par riktigt bra 🙂. Det behöver inte va världens största sub med eller så så bara det är högtalare som ger ett bra kvalité och ljudkänsla att lyssna i 🙂

Hade tänkte mig runt 2000kr kanske men om ni vet ett par högtalare som låter riktigt bra som kostar lite mer så skriv lite om dom då vad det är för högtalare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

De blir nog svårt att hitta ett par riktigt bra hifi-högtalare för 2000 kr. Lägg till en nolla eller två så finns de lite mer att välja på.. Men annars så har ju Adamhögtalare alltid ett rätt behagligt frekvensomfång och alltid sköna att lyssna på. Ett par Adam A5 kan du nog hitta beggat för runt 4000-5000 paret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vet jag inte hur stora högtalare du behöver, men jag gillar verkligen Boses prylar när det gäller just nöjeslyssning. De är inte neutrala för fem öre, men har en förmåga att få även lite sämre produktioner att låta bra. Och bra produktioner låter såklart också bra 🙂

Dessutom har de inte den överdrivna basen som många högtalare idag har, utan är lite jämnare. Senaste inköpet var en Soundlink Color som låter väldigt bra för sin storlek, men har även haft deras prylar som lurar, i bilen och som TV/stereo-högtalare.

En Sounddock II kan du hitta för runt 1000-lappen nu. Vill du ha trådlös anslutning finns Soundlink Mobile. Har du gott om utrymme kan du nog hitta ett 3-2-1-system för runt 2000 kr begagnat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sök på blocket efter "Canton".

http://www.blocket.s...&ca=20&sp=1&w=3

Ett fabrikat där du får bra ljud för pengarna enligt min mening.

Enligt min uppfattning är det ingen idé att köpa nya högtalare för totalt 2000 kr om du vill ha något som låter acceptabelt.

Redigerat av Implasticyde
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vet jag inte hur stora högtalare du behöver, men jag gillar verkligen Boses prylar när det gäller just nöjeslyssning. De är inte neutrala för fem öre, men har en förmåga att få även lite sämre produktioner att låta bra. Och bra produktioner låter såklart också bra 🙂

Dessutom har de inte den överdrivna basen som många högtalare idag har, utan är lite jämnare. Senaste inköpet var en Soundlink Color som låter väldigt bra för sin storlek, men har även haft deras prylar som lurar, i bilen och som TV/stereo-högtalare.

En Sounddock II kan du hitta för runt 1000-lappen nu. Vill du ha trådlös anslutning finns Soundlink Mobile. Har du gott om utrymme kan du nog hitta ett 3-2-1-system för runt 2000 kr begagnat.

okej kanske ska kolla lite på dom.

2,1 eller 2,0 ska det vara

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...