Papercut Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 Har startat upp en hemsida/facebooksida för min verksamhet och kände att det var dags att göra ett nytt konto här i samma veva! Har varit registrerad här sedan några år men ville ha en nystart. Jag har mest läst tidigare men ska försöka skriva lite nu för att hjälpa mig själv och om jag kan, även hjälpa andra! Ha det fint och titta gärna in på hemsidan nedan! 🙂 Egen domän kommer snart! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kr-illo Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 Välkommen tillbaka. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 Välkommen! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Roos Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 Välkommen tillbaka:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papercut Posted September 16, 2014 Author Report Share Posted September 16, 2014 Tack allesammans! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts