Jump to content
Annons

Det här måste ses


Shadows

Recommended Posts

Annons

Jag fattar det inte heller. Det är ju möjligt att det är ett skämt. Man ska dock aldrig underskatta människors dumhet.

Det slaktas miljoner djur året om och det bekommer mig inte nämnvärt. En liten kaninkrake mer eller mindre skiter jag fullständigt i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag mår illa av är att skämtet gett honom en förmögenhet. Jag vill inte leva i denna sjuka värld, jag är en anakronism, jag passar inte in, jag känner mig utanför, oförstående och utanför. Var är Nattvaktaren? Jag vill ha dödshjälp. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lite som med terrorister som kör utpressning om att dom ska avrätta nån i gisslan om dom inte får en helikopter och 2miljoner dollar... Arbetslös som man är kanske man skulle ta och inspireras lite av det här. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag mår illa av är att skämtet gett honom en förmögenhet. Jag vill inte leva i denna sjuka värld, jag är en anakronism, jag passar inte in, jag känner mig utanför, oförstående och utanför. Var är Nattvaktaren? Jag vill ha dödshjälp. 🙂

I brist på nattvaktare, köp mitt fultjack. Tar i vanliga fall livet av folk på en kvart...jagär dum nog att spä' det med dyra prylar som arsenik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låt mig säga såhär:

Fejk!

Klart som fan killen inte har fått 20,000 dollar för det här larvet. Att manipulera information är inte svårt.

Nej, även om det är riktiga paypal-uppgifter så kan det vara hans egna pengar som cirkulerat genom paypalkontot ett antal gånger 😆..

Men om det är äkta, så är det skrämmande var ytliga människor är egentligen. Tänk vad mkt bättre de där 20.000 USDollarna kunde göra om de skickades till välgöring istället; t.ex. köpa regnskog eller så. Men så fort en liten fluffig söt varelse behöver hjälp så ställer de upp i vått och torrt..

Människor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där har funnits länge, fast nu verkar han ha gjort om lite. Förut så stod det längst ner på sidan att allt var en bluff, men det kan jag inte hitta nu.

Tror han hade en mer verklighetstrogen motivering till att rädda toby då också.

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Tänk vad mkt bättre de där 20.000 USDollarna kunde göra om de skickades till välgöring istället

www.vendolin.se

Redigerat av maxmaxmax
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
musik (oregistrerad)

Hej!

Glöm inte att "smart" är ett själsord! Tänk om han eller hon varit intelligent istället...

Det är inte det minsta märkligt att de där pengarna kommit in på kontot! $38000 eller vad det nu var... Det kan ju ha varit 38000 käftar som satt in varsin dime.

Inte ett dugg förvånande. 😏

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...