Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Snygg begravningslåt och framförande Slejnard! Jag skulle inte klara att sjunga på en begravning. Spela går bra, men inte att sjunga. Jäkla fint ljud på gitarren.

Postat

Snygg begravningslåt och framförande Slejnard! Jag skulle inte klara att sjunga på en begravning. Spela går bra, men inte att sjunga. Jäkla fint ljud på gitarren.

Tack GN! Förra begravningen som jag sjöng hallelujah på vart det lite överväldigande och nervöst. Kändes som att jag ville tacka ja denna gång nu på fredag eftersom änkan tillfrågade just mig och då måste hon ju ha lyssnat på mig innan. Övar låten en gång varje dag så den sitter! Text är jag dock värdelös på att lära nig utantill 😑

Hur går det för ica?

Vadådå

Här har dom nyss byggt en ny Ica

Postat

Alltså FYYYY FAAAAN vad ont jag har just nu...

Trumhinnorna håller ihop och vänsterörat bara mal på och mal på. 2 ipren har jag tagit hittills ikväll, hoppas på att den andra ska ha någon som helst effekt.

Funderar allvarligt på att ringa till nån som kan söva ner mig...

Herregud. Döda mig.

Det blir en lång natt.

Postat

Ok, känns som det kanske börjar lugna sig lite nu. Kanske gjorde en del nytta att jag satte mig ner och skrev ett inlägg. Det är nog inte så bra att vanka av och an och bara vråla. Blodtrycket gör det säkert inte bättre liksom.

Hur som helst, hörseln just nu är nog typ 80% på höger och 30% på vänster.

Postat

öroninflammation antar jag. har fått det de två senaste förkylningarna jag haft, men det är mycket värre denna gången.

Postat

Minns hur det var när man var liten och fick det, man bara gick runt hela natten och gnuggade på örat och ylade konstant. Kör lite samma approach nu. Men som sagt, det känns som den andra värktabletten har lite verkan ändå. Passar nog på att gå och lägga mig om någon halvtimma medans det är möjligt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.