Jump to content
Annons

Ny här på Studio


Orbetor

Recommended Posts

Tjenixen, ville bara presentera mig här inför alla. Är helt ny på denna sida och försöker komma i kontakt med min musikala sida om man nu har en, sitter och försöker lära mig programmet fl studio just nu. Hoppas man får tips och hjälp här för att bli bättre i framtiden =)

Cheers

/Orbetor

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej hej och välkommen!

Här finns massor av hjälpsamma som delar med sig av sin kunskap samt en del som gillar att småbråka om det ena och andra. Var inte rädd för att ställa frågor men kolla gärna genom i olika avdelningar och via sökning om frågan du har kanske redan behandlats nyligen.

Vad är det för musik du avser göra?

Återigen, välkommen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för välkommnandet 😄 Jag kommer nog hålla mig mot dubstep / techno / chillstep hållet, men det är svårt att säga nu 😄 något elektroniskt iaf. Blev just klar med min första fl studio låt som jag nyss la upp, so gogo and hear it åut

Redigerat av Orbetor
Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen, skönt att du äntligen börjar få kontakt med din musikala sida. Många försöker förneka den, eller stå emot, men det bästa är oftast att ta ett djupt andetag, kliva ur garderoben och skrika: JAG ÄR MUSIKER!!

Link to comment
Dela på andra sajter

hej igen, istället för att starta ett nytt inlägg så kör jag en snabb fråga här, hoppas det är no problemas.

Någon som vet hur man får sin låt att synas så andra kan lyssna? har lagt upp en men verkar inte som att någon annan än jag kan se och höra den? tack på förhand

Link to comment
Dela på andra sajter

hej igen, istället för att starta ett nytt inlägg så kör jag en snabb fråga här, hoppas det är no problemas.

Någon som vet hur man får sin låt att synas så andra kan lyssna? har lagt upp en men verkar inte som att någon annan än jag kan se och höra den? tack på förhand

Tyvärr har jag inte koll på det. Jag har gjort så att jag lagt upp låt på soundcloud. Sedan startat en tråd med soundcloudlänken i för att få kommentarer. Det är lite nyckfullt med få kommentarer, ibland får man kommentarer, ibland blir det inte så mycket. Men det ska gå att använda den i siten inbyggda funktionen för låtar också men tyvärr vet jag inte hur.. Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...