Orbetor Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 Tjenixen, ville bara presentera mig här inför alla. Är helt ny på denna sida och försöker komma i kontakt med min musikala sida om man nu har en, sitter och försöker lära mig programmet fl studio just nu. Hoppas man får tips och hjälp här för att bli bättre i framtiden =) Cheers /Orbetor Link to comment Share on other sites More sharing options...
everlastingrecords Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 Hej hej och välkommen! Här finns massor av hjälpsamma som delar med sig av sin kunskap samt en del som gillar att småbråka om det ena och andra. Var inte rädd för att ställa frågor men kolla gärna genom i olika avdelningar och via sökning om frågan du har kanske redan behandlats nyligen. Vad är det för musik du avser göra? Återigen, välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 Välkommen hit. Hoppas du ska trivas! // eders slej 😑 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Signia Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 Välkommen in! Här är folk som dom är mest. Finns alla sorter, men mycket erfarenheter med. De flesta 'kända' musikprogram har t.o.m. en egen avdelning här. Det har även FL Studio: https://www.studio.se/forums/forum/42-fl-studio/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik dP Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 Välkommen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kr-illo Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 Välkommen Orbetor. 🙂 Jag är också lite nyfiken på vilken musik du skapar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orbetor Posted December 19, 2013 Author Report Share Posted December 19, 2013 (edited) Tack för välkommnandet 😄 Jag kommer nog hålla mig mot dubstep / techno / chillstep hållet, men det är svårt att säga nu 😄 något elektroniskt iaf. Blev just klar med min första fl studio låt som jag nyss la upp, so gogo and hear it åut Edited December 19, 2013 by Orbetor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Signia Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 Ditt nya alster syns inte här på studio-forum. Bara så du vet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stol Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 Välkommen hit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DMM Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orbetor Posted December 19, 2013 Author Report Share Posted December 19, 2013 hur går jag till väga så att det syns? tack på förhand Link to comment Share on other sites More sharing options...
kardo Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claes Holmerup Posted December 19, 2013 Report Share Posted December 19, 2013 Välkommen! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
®offe Posted December 20, 2013 Report Share Posted December 20, 2013 Välkommen, skönt att du äntligen börjar få kontakt med din musikala sida. Många försöker förneka den, eller stå emot, men det bästa är oftast att ta ett djupt andetag, kliva ur garderoben och skrika: JAG ÄR MUSIKER!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orbetor Posted December 21, 2013 Author Report Share Posted December 21, 2013 hej igen, istället för att starta ett nytt inlägg så kör jag en snabb fråga här, hoppas det är no problemas. Någon som vet hur man får sin låt att synas så andra kan lyssna? har lagt upp en men verkar inte som att någon annan än jag kan se och höra den? tack på förhand Link to comment Share on other sites More sharing options...
stol Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 hej igen, istället för att starta ett nytt inlägg så kör jag en snabb fråga här, hoppas det är no problemas. Någon som vet hur man får sin låt att synas så andra kan lyssna? har lagt upp en men verkar inte som att någon annan än jag kan se och höra den? tack på förhand Tyvärr har jag inte koll på det. Jag har gjort så att jag lagt upp låt på soundcloud. Sedan startat en tråd med soundcloudlänken i för att få kommentarer. Det är lite nyckfullt med få kommentarer, ibland får man kommentarer, ibland blir det inte så mycket. Men det ska gå att använda den i siten inbyggda funktionen för låtar också men tyvärr vet jag inte hur.. Lycka till! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orbetor Posted December 21, 2013 Author Report Share Posted December 21, 2013 ok tack för svaret, uppskattas 😄 ska se om jag kan göra på liknande sett Link to comment Share on other sites More sharing options...
wwilton Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 Välkommen! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts