Jump to content
Annons

Renaissance Bass icke sa Nicke?


D200

Recommended Posts

Någon mer som inte hört ett ljud om Ren Bass-pluggen man skulle få om man skrev upp sig? Skrev till support men "the offer has ended" var typ allt man fick till svar...

Man är kanske tvungen att köpa nåt 50000-kronors pluggpaket för att få den...? *bitter*

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Var det nån randomgrej där inte alla skulle få den?

Hur fan kan man vara så griniga så man bara säger att "Tyvärr, du fick ingen..." när i stort sett alla på jorden hade kunnat maila och få den?

Vad jag minns så stod det tom nåt i stil med "Thanks for your interest, we will get back to you with info about download and authorization" eller nåt liknande...

Snålt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrev till support men "the offer has ended" var typ allt man fick till svar...
Men sajnade du verkligen upp dig under Black Friday-dealen? Då kan de väl inte neka licensen även fast erbjudandet inte gäller idag?

Själv fick jag två serienummer när jag skrev upp mina bägge Waves-konton i formuläret, fast jag har redan två betalade licenser av RBass (vilket jag iofs inte är bitter över).

Jag är inte säker på att jag registrerat något av serienumren jag fick, för jag tror inte att jag kan aktivera 2 RBass-licenser på 1 Waves-konto. 😕

Stå på dig mot Waves, annars kanske jag gräva i om jag kan ge licensen vidare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det nån randomgrej där inte alla skulle få den?

Hur fan kan man vara så griniga så man bara säger att "Tyvärr, du fick ingen..." när i stort sett alla på jorden hade kunnat maila och få den?

Vad jag minns så stod det tom nåt i stil med "Thanks for your interest, we will get back to you with info about download and authorization" eller nåt liknande...

Snålt.

Jag reggade mig två gånger, för jag märkte att på fredagen så hade jag inte fått något mail om det än så jag reggade mig en gång till, då kom det ett mail med en gång.
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju bara en ruta där man skulle skriva sin mail, vilket jag gjorde...men fick då uppenbarligen inget mail...:-/

Det stod ju på ett sätt som gjorde att jag trodde de skulle återkomma. Nån nedladdningslänk under Black Friday såg inte jag röken av...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...