CHAE Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 Hej forumet, häromdagen knopade jag ihop en tämligen liten mix av Deck the Halls och tänkte genom den samt lite text önska alla gamla och nya forumiter en särdeles God Jul med en alldeles lagom mängd lussebullar, pepparkakor, glögg och julmust. Vänligen, CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 God jul själv, och som sagt; "elf wings on!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 God jul på er allihopa! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 Jamen God Jul då såatte! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 Detsamma till dig, CHAE och alla andra! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 God jul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 God jul! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 (redigerat) God jul. Jag bidrar med ett par egenskrivna jullåtar (varav "The kids.." om jag minns rätt hade för högt metronomljud på sångspåret som jag försökte dölja med lite dassig trummaskin som ingick i DAWet. Har inte lyssnat på dom själv på länge.): http://www.youtube.com/watch?v=ui4O6pLavx8&feature=plcp http://www.youtube.com/watch?v=2gC9mfGNnLM Redigerat 13 december 2013 av Erik dP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Måsart Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 God jul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 God jul!!! MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 En riktigt god jul till samtliga! Passar även på att önska alla ett lika gott nyår! Och härmed signar jag off! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 Och härmed signar jag off! So long, and thanks for all the fish! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 december 2013 Trådstartare Dela Postat 13 december 2013 So long, and thanks for all the fish! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
klasho Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 (redigerat) Vackert! Fick en helt annan dimension. Lite låtsas allt är bra bara för det är jul fastän de som är ensamma och lider i dessa årstider inte upplever glädjen av jul och misären pågår i världen oavhängigt om det är jul... ..Men god jul på er haha säger Herr Positiv 😄 Redigerat 13 december 2013 av klasho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 En riktigt god jul till samtliga! Passar även på att önska alla ett lika gott nyår! Och härmed signar jag off! det var tio år det. bra jobbat. ha det fint! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 13 december 2013 Dela Postat 13 december 2013 Ojojo.. Godjul! Fina låtar ni lämnar efter er. Valle!? Kan inte du göra en avskedslåt också! Kommer ju att sakna dig också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 december 2013 Trådstartare Dela Postat 13 december 2013 God jul själv, och som sagt; "elf wings on!" Aaaah I saw what you did there ☺️😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 december 2013 Trådstartare Dela Postat 13 december 2013 Vackert! Fick en helt annan dimension. Lite låtsas allt är bra bara för det är jul fastän de som är ensamma och lider i dessa årstider inte upplever glädjen av jul och misären pågår i världen oavhängigt om det är jul... ..Men god jul på er haha säger Herr Positiv 😄 Tackom, tackom 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pile63 Postat 21 december 2013 Dela Postat 21 december 2013 God Jul till er allihopa..... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.