Jump to content
Annons

Det skrivna ordet!


Baloban (oregistrerad)

Recommended Posts

Baloban (oregistrerad)

Allö ( som Inspector Clouseau...heeeh! )

Är en individ med litterär förmåga och högt intellekt.... Ja, ja, jag bara säger! Är faktiskt ödmjuk annars!

Jag identifierar mig med författarskap, dock har jag inget tålamod att skriva en bok. Så...lyrik? Ja, jag är intresserad av lyrik då det är ord och i betydligt mindre format. Under en vistelse i U.S.A. 1993 blev jag intresserad av att prova på att skriva lyrik för första gången.

Ringde en lokal musikaffär över telefon och frågade efter riktinjer för hur man skriver lyrik. Personen nämnde

mest att rimma.

Under två veckors tid skrev jag, utan att riktigt anstränga mig då jag som ung hellre ville vara utomhus, 52 olika lyriktexter, också med olika rimformat för att undvika ensidighet, på vardera en dubbel A4-sida = 104 A4-sidor på två veckors tid. Fick reda på ifrån samma lokala musikaffär att en dubbel A4-sida är för långt och jag kortade då ner varje lyrik till en A4-sida och tog sedan upphovsrätt på dessa 52 lyriktexter i U.S.A. hos "Library Of Congress". Har dock kvar alla de originala 52 lyriktexterna!

Anser att jag kan skriva inom vilken genre som helst och då också om jag behöver följa angivna riktlinjer.

Skriver alltså i detta forum, för att möjligtvis komma i kontakt med och samarbeta med en redan professionell låtskrivare...eller en amatör som vill bli professionell? Vill gärna, om möjligt, få min litterära förmåga att komma till användning och tjäna pengar på det...om möjligt! Är bekväm inom svenska och engelska.

Annars får mina talanger gå till spillo! Så synd? Jag lipar? Heeeeeh!

Kontakt, om så önskas: Baloban@spray.se

Baloban

Redigerat av Baloban
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen!

Jag tror det är ganska många här som tycker det är jobbigt att skriva text till sina låtar, så det blir nog ganska lätt för dig att hitta folk som vill samarbeta. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Baloban (oregistrerad)

Hej. Har du några bra tips?

Det vore lite svårt för mig att säga...

Jag själv bara tänker till och gör detta ej med hjälp av stödord eller kladdpapper. Jag fattar pennan, tänker till och skriver bara!

Ex., om jag skulle skriva inom området författarskap, så brukar min hjärna diktera till mig det uppkommande innehållet. Det är som att vara en person i en till person. Jag kan tänka själv att jag ej hinner upp med mig själv!? Lustigt, va? Ej ovanligt att min skrivarhand värker ganska fort..samma sak medtangentbord! Så, det är lugnare för mig att skriva lyrik då det inte är lika mycket innehåll per gång.

Det enda jag skulle kunna ge tips om att är att själv bestämma sig om bestämda händelser i förväg och sedan fantisera/brainstorma ihop vägen dit och korrigera/finjustera efteråt.

Gällande själv lyrikens uppbyggnad, så var det först igår som jag lyssnade på och analyserade olika låtar på radio på engelska och svenska och jag tyckte mig finna ett samband. För det första så uppfattar jag en låt som ett uttryck eller meddelande till någon/några och själva lyriktexten verkade oftast vara uppbyggd av:

1. Förmusik

2. Mellan 1-4 rader av meningar + rim, där varje rad innehåller fyra korta/mellanlånga meningar, varav den sista fjärde rimmar på den tredje ( 2 meningar verkar vara standard? )

3. Refräng

4. Mellan 1-4 rader av meningar + rim, där varje rad innehåller fyra korta/mellanlånga meningar, varav den sista fjärde rimmar på den tredje ( 2 meningar verkar vara standard? )

5. Refräng

etc.

Det enda jag är osäker på, hann väl inte analysera tillräckligt, var hur många meningar sammanlagt som en låt brukar använda sig av? Då är jag inte intresserad av enformiga låtar som enbart använder ett enstaka ord och sedan hela tiden upprepar dessa...för trivialt, dock kan sådana låtar vara tempoaktiga beroende på tillämpad musik, som ex." "Hej Monica" av Nic And The Family"!

Redigerat av Baloban
Link to comment
Dela på andra sajter

Baloban (oregistrerad)

Intressant alltihop. Vad brukar du skriva om? Har du några återkommande ämnen?

Nej, jag känner mig bekväm inom alla områden! Det är samma sak inom området innovation, där jag som hobbyinnovatör kom på ideér inom mekanik, sportredskap, miljö, verktyg, fordonssäkerhet, höghöjdsskydd, strategiska brädspel, etc.. Det är samma sak, som då jag en gång testade på spatiala pussel och skapade 20 st. olika ifrån varandra.

Allt kommer ju ifrån hjärnan och om man redan är kreativ, anser jag att inget område eller ämne bör vara ett hinder...om man redan har förutsättningarna! Man måste också våga och lita på sitt eget självförtroende och förmåga! Ett område, som kan vara motsägelsefullt och känsligt för många är att kunna hantera kritik.

Ex. de spelare som är fotbollsproffs idag är absolut ej unika ( de flesta anfallare träffar ju inte ens mål ens 50 % av alla skott ). De flesta är bara medelmåttor, som genom olika händelser också har haft en smula tur. För varje fotbollsproffs finns det garanterat 1000 okända spelare till, som är lika bra eller bättre. En unik fotbollsspelare är de med unika motoriska egenskaper ifrån födseln ( ex. Pele, Maradona och Gerd Muller ), vilka är få. De flesta förbättrar sig genom upprepande träning och erfarenhet.

Allt bestämmer och avgör man inte själv! Andra ( ex. lärare, tränare, arbetsgivare, hyresvärdar, etc. ) i ens omgivning har inflytande över ens liv och man behöver få möjligheter genom andra också!

Redigerat av Baloban
Link to comment
Dela på andra sajter

Baloban (oregistrerad)

Jag har inget behov av att få mitt material bedömt, utan istället är mina färdigheter något jag anser behöver vägledas, därav att jag hellre söker samarbete om någon så önskar prova på detta med en okänd-person-som-

skulle-vilja-prova-på-möjligheten-att-tjäna-pengar-som-textförfattare.

Förmågan att skriva, på svenska eller engelska är inget bekymmer och jag känner mig bekväm med det litterära inom

alla kategorier.

Så, jag kan återge en av mina lyriktexter. Den ALLRA FÖRSTA jag skrev, utav de 52, 1993 och då visste jag inte

ens vad refräng var eller hade för betydelse. Jag skrev dessutom mina lyriktexter utifrån att ha ringt en musikaffär över telefon och där fått instruktionen att rimma. Nedanstående är ifrån originalet, som sedan kortades ner till en A4-sida. Alla mina originala 52 texter är dubbla A4-sidor.

Grab on to that beat!

Sipping drinks with scanning eyes, you do! Hey there, do you see something?

Your alert eyes are wide, your heart is beating, your body is tense and shortly

you start coming to a sense.

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Dancing on the floor with wiggleing butts, flinging heads, spasmatic legs and

with jerky arms you are!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

You there, grab on to the small one, the tall one, the slim one, the skinny one,

the fat one, the ugly one, the gorgeous one, grab yourself, but do your dancing

thing! Hey, ugly ones, do not sing!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

We are swetting with thirst, exhausting with pleasure, moving to the beat and

screaming like retards!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Do not step on your partner´s toes, slap someone´s face, behave with disgrace,

but dance as for a race! Dancing like hell, we are! Hey, drinking too much will not

get you dancing too far! Do not just sit at the bar!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Grab on to each other and do the "leg-swing", but do not cause someone´s head

to ring! Any swing is fine, but stay in line! So, getting tired we are? Oh, no no no no

no, you are insane to complain! Oh, do not be so vain! Rest, if you are in such a

pain! But, hey, then you grab on to the beat again!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Well, here we go again! Centering in with your eyes, you are! Who is that you are

looking at? Are you looking to eat that rat or, ahha, to proove that your lust does

not have a flat?

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Oh, so we are approaching now? You think that person will like you? Grab on then,

which you intended anyway! What will you say? Hi, i am Ray! And i suppose you are Fay?

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Going to a private place, are we? Hey, avoid any fume and do not let anyone you

with **** exhume!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Hey there, grab on to that beat and move your feet or go and take a leak!

That beat! That beat! That beat! That beat! That beat!

Redigerat av Baloban
Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm....Lite square dance över det där.

Wiki:

"In most American forms of square dance, the dancers are prompted or cued through a sequence of steps (square dance choreography) by a caller to the beat (and, in some traditions, the phrasing) of music. The caller may be one of the dancers or musicians, but nowadays is more likely to be on stage, giving full attention to directing the dancers."

Link to comment
Dela på andra sajter

Baloban (oregistrerad)

Hmm....Lite square dance över det där.

Wiki:

"In most American forms of square dance, the dancers are prompted or cued through a sequence of steps (square dance choreography) by a caller to the beat (and, in some traditions, the phrasing) of music. The caller may be one of the dancers or musicians, but nowadays is more likely to be on stage, giving full attention to directing the dancers."

Jaså?

Ja, jag har ingen aning iallafall! Jag bara skrev något!

Dock kan jag nog följa riktlinjer för säkerligen vilken kategori som helst, då jag själv känner mig bekväm inom det litterära området överhuvudtaget!

Redigerat av Baloban
Link to comment
Dela på andra sajter

Baloban (oregistrerad)

Kollade precis mina 52 lyriktexter ifrån 1993 och en överväldigande majoritet är skrivna om man-kvinna-relation.

Det exemplet jag uppvisade var mer av en allmän dans-kategori. Hittade dessutom två lyriktexter till från 1993, där ena hade 31 och den andra 42 meningar. För mycket innehåll och dessutom rimmade de med varje mening, vilket liknar poesi. Jag gillar inte poesi, då jag finner det töntigt! Min åsikt!

Det övrdrivna innehållet med 31 och 42 meningar får mig att tänka på den gången, då jag inskickade en mekanisk ide till en flygplansingenjör ( har innan också sysslat med innovation ). Förstår fortfarande inte idag varför min ide behövde nästan sex A4-sidor med ritningar och text!? Heeehe!

Redigerat av Baloban
Link to comment
Dela på andra sajter

Baloban (oregistrerad)

Fast de flesta fotbollsproffs är inte medelmåttor ...

Jo, det tycker jag! De imponerar inte på mig!

När det gäller anfallare, så tycker jag att de flesta har för dålig pricksäkerhet för sina höga fantasilöner.

Gerd Muller är dock en sann målgörare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Baloban (oregistrerad)

Spelar du själv?

Heeeh!

Det är lite tråkigt att jag råkade hamna i ett sådant samtalsämne, då min information till hands kan anses som kontroversiellt.

När jag var en tonåring, så ansåg jag klart och tydligt att min fader enbart skröt då han sade att han under sin gymnasietid hade bäst betyg i hela skolan, att han var bäst i sport i hela skolan och att han var den främste slagskämpen i skolan ( han påpekade att han oftast ( han sade alltid!? ) var den siste som stod upprätt - heeh ).

Min yngre broder fick bäst betyg i två olika gymnasium i två olika storstäder, Göteborg och Stockholm ( såg bl.a. en bok som present signerad av rektorn, vet också att min broder tävlade i Full Kontakt Taekwondo i Stockholmsturneringar och kom på pallplats alla tre gånger ). Jag var inte bäst med betyg under min skoltid iallafall, Bl.a. fick jag 4.5 ifrån 9:an och min svenska klasskamrat hade bäst i hela skolan med 4.9 ( precis som min yngre broder var dessa båda två sådana individer som aldrig hade hemläxor, de lärde sig allt under lektionstider ).

1. Jag vann klassmästerskap i längdhopp och terränglöpning som 7-åring.

2. Vann skolmästerskap i terränglöpning sex år i rad.

3. Var den enda som var säker på en 5:a i gympa under min skoltid och då även bland 30 killar ihopslagna ifrån två klasser under högstadiet, under högstadiet var jag desutom främst i udda grenar i gympa såsom hinderlöpning/hoppa jämnfota framåt/sitta i 90 grader mot väggen.

4. Slutade boxning som 12-åring då jag hade fullt upp med andra sporter ( boxningstränaren ville egentligen satsa på mig, då han sade att jag var snabb och slog hårt ).

5. Jag vann den interna skytteligan i fotboll som vänsterytter tre år i rad för ett fotbollslag som på min tid var ett av sveriges fem främsta pojklag - jag var den främste och farligaste målgöraren med ett snitt på 2 mål/match. Jag slutade för att jag uppskattade ej att jag var avbytare och fick bara komma in för att göra mål om mitt lag hamnat i underläge. Då ropade hela laget och tränaren att jag skulle ha bollen. Förtroende för vad? Göra mål och sitta på bänken igen? Osjysst!

6. Jag tillhör minoritet inom fotboll och ishockey då jag är vänsterfotad och skjuter ishockeyklubba ifrån höger sida.

7. Jag tillhör även minoritet intellektuellt då jag enligt ett officiellt IQ-test använt av psykolger har +130 SD 15 ( fick 60/60 på <35 min. på Ravens Standard Progressive Matrices, har som mest fått 149 SD 15 på ett numeriskt test med +300 deltagare dessförinnan för att bestämma normen, ett matematiskt IQ-test gjort av en amerikansk musikprofessor).

8. Fick en ofrivillig frisedel från min tilltänkta värnplikt p.g.a. en utomlandsvistelse - Majoren utvalde mig först som Kompanibefäl och ändrade detta senare till Plutonbefäl för Markjägare.

9. HITTILLS: har skapat 52 lyriktexter, skapat 20 spatiala pussel, träffat riskkapitalister, varit i kontakt med patentbyrån, deltagit i SM och NM i uppfinning, varit hobbyinnovatör inom mekanik/sportredskap/miljö/fordonssäkerhet/höghöjdsskydd/strategiska brädspel/etc. och har en dikterande hjärna med att skriva litteratur, där jag oftast vet tilltänkt innehåll i förväg. Har tydligen livlig fantasi som är gångbart inom alla tänkbara områden!

Så...nu har jag sagt det! Jag har själv färdigheter både inom sport och intellekt och därför imponeras jag inte av bl.a. dagens anfallare inom fotboll. De saknar många gånger pricksäkerhet och placering av skottet. Jag själv kunde göra mål med alla sidor av foten, ur olika vinklar, i fart, frisparkar, straff och hörnor...och jag behövde ej många chanser + jag hade hårda skott, förutom att de brukade vara välplacerade = så långt bort från målvakten som möjligt = siktade uteslutande mot endera stolpe. Brukade dock ej vilja göra nickmål. Jag slutade som 16-åring.

Så..är allt bara skryt? Jag vet ej, men jag undrar om min faders skryt kan vara sanning? Att hans gener gått vidare till hans barn? Mina barn är själva duktiga i sport och skolan ( barnläkare har sagt om alla mina barn vid sex månaders ålder att de är tidigt utvecklade inom olika områden ).

Hoppas jag inte får ångra detta inlägg ,då jag aldrig ämnade att ta upp "kontroversiella" ämnen och sedan framstå som en odräglig skrävlare? Har enbart sagt sanningen/fakta om mig, min fader och min familj.

Redigerat av Baloban
Link to comment
Dela på andra sajter

Baloban (oregistrerad)

Många egenskaper och talanger tycks du ha. Självinsikt är uppenbarligen inte en av dom. Men välkommen hit. 🙂

Tackar ändå!

PS! Åsidolägg allt som har med hälsa, kärlek och "högklassiska egenskaper", för jag vet att det enda som betyder något eller imponerar i det verkliga livet är...pengar. Pengar är människans främsta nyckel till ett bekvämt och rikt liv! Att tro eller påstå något annat är naivt! Så...jag själv imponeras inte av mina "egenskaper". Jag skulle hellre vara mer imponerad, om jag var miljonär eller miljardär.

Redigerat av Baloban
Link to comment
Dela på andra sajter

Baloban (oregistrerad)

Baloban, du är en odräglig skrävlare, liksom Cassius Clay, Välkommen hit!

Heeeh!

Det är sant!

Han var en retorisk, karismatisk och underhållande talare!

Redigerat av Baloban
Link to comment
Dela på andra sajter

Baloban (oregistrerad)

Dessa två extra lyriktexter jag hittade ifrån 1993 inkluderar jag ej i min samling på de andra 52 lyriktexterna ifrån 1993.

Håll till godo!

What a feeling! ( 1993 )

I gave myself up to you.

I had you smiling everyday.

I responded to your calls.

When i picked, i picked only you.

What a feeling! A feeling, a feeling, a feeeeeling!

Holding hands, we shared our bond.

Kissing publicly. we displayed our passion.

I dressed you up in the latest fashions.

Tentalizing you i did, whenever i undressed.

What a feeling! A feeling, a feeling, a feeeeeling!

Waking up every morning, yu´re in such a good mood.

To everyone else, our relationship was the best.

Shortly, i started to think.

Something here really stinks.

What a feeling! A feeling, a feeling, a feeeeeling!

Eating aspirin, i wonder why.

Knowing the cause, i start to sigh.

Babe, you´re starting to get on my nerves.

Your nagging is constantly increasing.

What a feeling! A feeling, a feeling, a feeeeeling!

Paranoid, that´s what you´re getting.

Complaining about everything you do.

Babe, you´re ready for retirement.

You´re driving me nuts.

What a feeling! A feeling, a feeling, a feeeeeling!

Your nagging is driving me insane.

Your appearance is starting to give me pain.

Nag here, nag there. Whym you´re nagging anywhere.

Ignoring you, i´d rather drink a beer.

What a feeling! A feeling, a feeling, a feeeeeling!

Babe, you´re going senile.

Riding with you, i´d rather walk an extra mile.

Get a hold on that motormouth.

If you go north, i´ll go south.

What a feeling! A feeling, a feeling, a feeeeeling!

I´ve had it with your hyperness.

Having you out is a headache less.

Pack your bag and leave with your nag!

What a feeling! What a feeling! What a feeling! With you gone, i´ll crawl on the ceiling!

The ceiling, ceiling ,ceiling, ceiling, ceiling. What a feeling...a feeling!

What a feeling! What a feeling! What a feeling! With you gone, i´ll crawl on the ceiling!

The ceiling, ceiling ,ceiling, ceiling, ceiling. What a feeling...a feeling!

Baby, don´t tease me! Please, please me! ( 1993 )

Playing ball, i saw you on the bench with a crowd.

Scoring, i heard you cheer rather loudly amidst a dull approaching cloud.

Glancing over my shoulder, i saw you smiling at me.

Looking at you, i wanted more of you to see.

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Leaving the ground, i wiped off the sweat to see you better.

Having gone away, i found out your name to be Heather.

Flipping through my mind, i recall every inch of your appearance.

Not pursuing you would make no sense.

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Sitting on a bench by the beach, i saw a figure running on the sand.

Believing it was you, i was feverishly waving my hand.

Runing after you, i tumbled head-long.

Squinting ahead, you were already gone.

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Buying soda by a stand, there you were.

Baby, being this close makes my pursuit even more sure.

Baby, your voluptious body is exactly what i want.

Don´t run away! Don´t keep me in such a taunt.

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Let me feel you! Let me hold you!

Studying you, i know, i know you want me too.

Swinging away, i can´t help but noticing your luscious behind.

Following after you, i can hear my teeth grind.

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Cathing up with her, i utter her name.

Piercing her eyes, i said to let us stop this arousing game.

Asking her out, she said yes.

Frisking home, nothing would this single chance mess.

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Meeting her by a cinema, we walked in together.

Touching my hand, i felt her glove with a layer of smooth leather.

Watching the movie, we snuggled together tightly.

Feeling her this close, sure is something i would like to do nigthly.

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Getting a hook on mee, we meet everyday.

Caressing you, there is nothing to say.

Giving me a tender kiss, i respond lovingly.

I find everything about you so interestingly.

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Sitting on my lap, my hands are exploring your bodily meat.

Basking in the sun, everything seems so neat.

Going to an amusementpark, we´re having nothing but sheer fun.

Winning prices to you i do, by hitting all the targets with a pellet-gun.

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Dining out, we share our thoughts mutually.

Sensing me, you know my feelings towards you are mounting like a rally.

Standing by a corner, we share our hot romance.

Shadowed by the darkness, we enjoy ourselves with some dance.

Giving me a last kiss, you tell me to call you tomorrow.

Baby, don´t leave me with such a teasing sorrow.

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Baby, don´t tease me! Please, please me!

Ba-ba-ba-ba-ba-baby, don´t tease me! Please, please me!

Pleeeeeeeeease, please me!

Redigerat av Baloban
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...