Jump to content
Annons

Presonus Studiolive, Allen & Heath WZ16:2 v/s Mackie Onyx 1640 Premium


Guitar Nilsson

Recommended Posts

Jag har inte producerat några stora skivor, men det hindrar mig inte från att ha en åsikt

i frågan

har du producerat några skivor öht?

har du använt mixern du uttalar dig om?

har du jobbat analogt?

har du jobbat digitalt annat med din hemmautrustning och dina egna låtar?

att du har åsikter (eller basunerar ut det ena efter det andra åsiktsliknande utropet) framgår med all tydlighet - jag undrar vad du grundar dom på?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

har du ätit äpplen?

har du lastat in cider i en hästvagn?

har du arbetat på socialstyrelsen?

har du pressat apelsiner?

nej på dom tre sista

och jag påstår inga "sanningar" om detta heller

inte ens om äpplen då jag tycker att det inte ger nån större kunskap att förmedla genom att tugga i sig lite grann för eget välbefinnande

med tanke på att du bara för sex timmar sen var mån om att få dina inlägg raderade härifrån är det ju förvånande att du fortsätter fylla på med fler

Link to comment
Dela på andra sajter

nej på dom tre sista

och jag påstår inga "sanningar" om detta heller

inte ens om äpplen då jag tycker att det inte ger nån större kunskap att förmedla genom att tugga i sig lite grann för eget välbefinnande

med tanke på att du bara för sex timmar sen var mån om att få dina inlägg raderade härifrån är det ju förvånande att du fortsätter fylla på med fler

Annars? Vilken byrå jobbar du för? Agendan är?

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nu är det slutfunderat, jag skickade efter en Yamaha MG206C 20 kanals med fyra auxar o 8 inbyggda kompressorer. Den får väldigt fina revjevs. O det bästa är att den är i rackformat, jag kan byta ut den Soundcraft jag har o sätta den här i samma rack. Att ha en separat lite större mixer som tex Allen & Heat skulle inte funka när jag kör enmansbandet. Ska bli fint att få hem den, plus multikabel o ett gäng mickar o sladdar o stativ.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...