Valle Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Besökte mina gamla födelsetrakter i somras (Nybro) ... Och med tanke pĂ„ att jag spelar i ett cyber-band som heter Hellvalla Burn (av och med Studio Forum-medlemmar), sĂ„ mĂ„ste det ju bara medges att den hĂ€r bilden Ă€r helt jĂ€vla underbar! Snacka om antonym ... đ
guranisten Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 HĂ€lsa Thompa att han mĂ„ste öva pĂ„ sina paradidllar đ
CHAE Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 HĂ€hĂ€, Valle stammar frĂ„n Nybban alltsĂ„. StenhĂ„rt! Kan se en tanig knatte-Valle stĂ€lla sig pĂ„ tĂ„ och lĂ€gga upp hĂ€nderna pĂ„ disken hos Nonnes och sĂ€ga; "Hörru! Hiva ner en BOSS DS-1:a fort som fan! Jag ska bli rockstjĂ€rna!" đ Skön bild, Valle đ
Kassettporta Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Jag tror han Ă„kte tĂ„get in till kalmar o hĂ€ngde pĂ„ Rylanders musikaffĂ€r... đ
CHAE Postat 2 november 2013 Postat 2 november 2013 Jag tror han Ă„kte tĂ„get in till kalmar o hĂ€ngde pĂ„ Rylanders musikaffĂ€r... đ Aaah, Rylanders. DĂ€r har man hĂ€ngt nĂ„gra gĂ„nger... Good times all around đ„°
Björn Olsberg Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 Haha, det Ă€r helt sjukt. Har faktiskt tĂ€nkt pĂ„ precis den skylten och gjort samma association - men innan jag visste att du kom frĂ„n Nybro. Galet. Skillnaden Ă€r att jag har sett skylten frĂ„n LĂ€ckeby - dĂ€r jag Ă€r född đ Kör hĂ„rt och ha det! .björn.
Top Floor Studios Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 Aaah, Rylanders. DĂ€r har man hĂ€ngt nĂ„gra gĂ„nger... Good times all around đ„° Ja, hela gymnasiet.
CHAE Postat 3 november 2013 Postat 3 november 2013 Ja, hela gymnasiet. Samma hĂ€r. Det var vĂ€ldigt vad mycket (f d?) smĂ„lĂ€nningar som kryper fram hĂ€r. Asnajs ju! đ
Hellpig Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 Rent spontant kĂ€nner jag att det Ă€r dax för ett namnbyte! đ
Kassettporta Postat 4 november 2013 Postat 4 november 2013 (redigerat) Kristvalla burn?đ Redigerat 4 november 2013 av Kassettporta
Valle Postat 4 november 2013 TrĂ„dstartare Postat 4 november 2013 Det var vĂ€ldigt vad mycket (f d?) smĂ„lĂ€nningar som kryper fram hĂ€r. Asnajs ju! đ JodĂ„, proud smaulĂ€nning! Ăven om jag idag ser mig som en typisk skĂ„ning sĂ„ finns mitt hjĂ€rta kvar i SmĂ„land; jag Ă€lskar dess natur. Och varje gĂ„ng jag besöker mina kusiner i LindĂ„s/Emmaboda förvandlas jag inte bara till mitt sinne, utan Ă€ven till min dialekt (som finns kvar dĂ€r trots att jag lĂ€mnade Nybro för Helsingborg nĂ€r jag var sju). Min fru brukar göra sig lustig över det dĂ€r ... Rent spontant kĂ€nner jag att det Ă€r dax för ett namnbyte! đ Hellvalla Brunn, dĂ„. SĂ„ har vi tjingat in Ă€ven pĂ„ Blekinge och dess Ronneby Brunn! Eller, vad fan, varför inte Kristi Hellvalla? đ
Kassettporta Postat 5 november 2013 Postat 5 november 2013 Finns det inte ett stÀlle som heter kristvalla brunn?
Hellpig Postat 5 november 2013 Postat 5 november 2013 Kassettporta, jo, kolla bilden i första posten. đ
Top Floor Studios Postat 5 november 2013 Postat 5 november 2013 Samma hĂ€r. Det var vĂ€ldigt vad mycket (f d?) smĂ„lĂ€nningar som kryper fram hĂ€r. Asnajs ju! đ Farligt. Slutar med att det visar sig att vi kĂ€nde varandra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.