Martin Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 (edited) *bortediterat* Edited December 11, 2013 by Martin
Ken Kängström Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 Går det att lägga in multisamplade trummor i reason? (8 sampels för samma ljud) Klart det går. Du har ju NNXT.
Martin Posted March 28, 2005 Author Posted March 28, 2005 (edited) *bortediterat* Edited December 11, 2013 by Martin
Ken Kängström Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 (edited) Åhh addic my savior 🙂 Ok, jag är totallt sämst på den. Ska man göra egna samplingar och ladda in eller hur fan fungerar det? Fattar verkligen ingenting, du har inte lust och förklara ut det mest snurriga över MSN? om du har tid nu.. kan jag kanske få svar på några andra frågor... chilone@regerar.com cheers 🙂 Du kan göra egna multisamplade patchar om du vill. Det tar liute tid men det går helt klart. Men sedan finns det ju färdiga refills och patchar som är multisamplade. Ett tips är att köpa refillet Reason Drumkits som är multisamplat med ca 4 samplingar på varje velocitygrad. Vet inte hur många grader det finns dock men det är oarbetade och underbara trummor. Klart det bästa jag har prövat. eduit: Stavfail Edited March 28, 2005 by addic59
Recommended Posts