Jump to content
Annons

Sunderling har glömt att visa sig för resten av forumet!


sunderling

Recommended Posts

Hej på er alla!

Nu har jag hängt här ett tag, men kom på att jag aldrig har presenterat mig.

Jag är en man med vilja och vision som just nu är i upplärningsstadiet och har varit i 5 år snart.

Jag började i min lilla lägenhet med ett M-audio fast track pro-ljudkort och en skitmick för 800kr. Det var närmare 5 år sen nu och jag har sysslat med inspelning i stort sett varenda dag sen dess.

Jag har läst, provat mig fram och utforskat för att hela tiden utvecklas och utveckling har det också blivit.

Jag sjunger och spelar gitarr men väljer nu att fokusera det mesta på inspelning, mixning och allt vad det innebär.

Jag har en kanal på Soundcloud där jag har lagt upp lite halvdana projekt, mest på skoj.

Gå gärna in där och lyssna så får ni se vad ni tycker!

Vissa projekt där är halvdana och vissa är bättre. Känner att jag inte orkar köra 100% med mixning, inspelning när det gäller covers. Jag gör det mest för att lära mig!

Håller på med egna låtar, men de tänker jag inte släppa förrens de är perfekta!

men gå in och lyssna på mina projekt och se vad ni tycker!

Lade precis upp en cover på The Killers. Det är bakgrundsmusik, men jag lade upp den för att visa min röst!

Tack för mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 1 månad senare...

gilla din hoe hey cover! välkommen

the killers covern var trevlig också!

Fredriks sånginsats på streets of phili.. var också fantastisk på sitt eget sätt 😄

Det var dock min sånginsats på streets också, bara att vi spelade in den och mixade den i hans studio med honom bakom mixerbordet 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...