Terror Posted August 1, 2013 Posted August 1, 2013 (edited) Det första bandet jag spelat in, producerat och mixat har nu släppt sin EP. Den har redan dykt upp på iTunes och Spotify. Men Spotify har tabbat sig. Det är som så att bandet som var hos mig heter "The Borderlines", och det finns redan ett band som heter bara "Borderlines". Nu verkar det som om Spotify tror att dessa två är ett och samma band, för dem har lagt upp mina kunders EP som en singel under Borderline's namn. Kolla här: om bilden kanske blir för liten kan ni trycka här: https://fbcdn-sphoto...148556351_o.jpg Vad ska jag göra åt detta?? Edited August 1, 2013 by Terror
Terror Posted August 1, 2013 Author Posted August 1, 2013 Maila supporten record unions eller spotify?
KillwithSkill Posted August 1, 2013 Posted August 1, 2013 Det där är ett vanligt förekommande. Spotify tabbar sig väldigt ofta! Och en del låtar är det nåt knas på och trots att man påpekar felen så händer det inget. Man betalar ju ändå för det.
Terror Posted August 1, 2013 Author Posted August 1, 2013 Det där är ett vanligt förekommande. Spotify tabbar sig väldigt ofta! Och en del låtar är det nåt knas på och trots att man påpekar felen så händer det inget. Man betalar ju ändå för det. Så är det bara acceptera läget alltså? 🙁
Demonproducenten Posted August 1, 2013 Posted August 1, 2013 record unions eller spotify? record union
Recommended Posts