Jump to content
Annons

Jag brukar förvåna med min musik...


jhm

Recommended Posts

...för det är ingen som tror att jag - en 60-årig företagsledare - kan låta som en 25-åring. "Proffsigt", får jag höra. Ganska opersonligt, säger jag själv. Jag fuskar i flera olika genrer, har mest fokuserat på att det ska låta så snyggt som möjligt. Men jag hoppas på att göra en hitlåt - har bara kommit halvvägs ännu. 🙂

myspace.com/jhmband/music/song/i-39-m-driving-faster-89609561-99693935

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen! Du är nog inte helt unik. Många jag känner har tjänstemanspositioner, passerat möjligheten att gå med i Klubb 27, och skriver låtar. Jag är en sådan.

Myspace var nere. Jag lägger min musik på Youtube då de flesta känner till Youtube, men kanske inte Myspace. (Dessutom lägger jag in texterna i videon.)

Redigerat av Erik dP
Link to comment
Dela på andra sajter

Trevlig feel-good-låt! Inget kontroversiellt, eller spännande, elakt, eller upprörande innehåll, ...utan bara tralla med och njuta av färden. Till och med videon ger begreppet "middle of the road" ett ansikte, visuellt. Lyriken kan inte uppröra någon annan än miljöpartister boende i Stockholm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...