Jump to content
Annons

Musikrelaterade sommarjobb?


Recommended Posts

Hej! Jag går i 9:an och bor i Malmö. I sommar vill jag jobba och har tänkt mig något med musik, eftersom det är vad jag dedicerar mitt liv till. Jag spelar trummor, gitarr, bas, piano, munspel, sjunger och skriver & spelar in musik. Jag kan tänka mig det mesta, men det får gärna vara något annat än musikaffär. Jag har självklart ingen arbetslivserfarenhet eller utbildning att gå på, men förutom mitt fritidsmusicerande har jag praoat på 4sound och går i musikklass.

Vad har ni för jobbförslag som passar min beskrivning? Jag har tänkt på om man kunde vara "springpojke" på nån studio, alltså en assistentliknande post, eller kanske roddare. Vart ska jag vända mig?

Tack på förhand! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej! Jag går i 9:an och bor i Malmö. I sommar vill jag jobba och har tänkt mig något med musik, eftersom det är vad jag dedicerar mitt liv till. Jag spelar trummor, gitarr, bas, piano, munspel, sjunger och skriver & spelar in musik. Jag kan tänka mig det mesta, men det får gärna vara något annat än musikaffär. Jag har självklart ingen arbetslivserfarenhet eller utbildning att gå på, men förutom mitt fritidsmusicerande har jag praoat på 4sound och går i musikklass.

Vad har ni för jobbförslag som passar min beskrivning? Jag har tänkt på om man kunde vara "springpojke" på nån studio, alltså en assistentliknande post, eller kanske roddare. Vart ska jag vända mig?

Tack på förhand! 🙂

Räkna inte med att få betalt. Googla på massa studios i malmötrakten och fråga om dem behöver en gratis springpojke med kunskap som betalning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...