Jump to content
Annons

Köp Logic Pro är alla mjukis pluggar synthar samt exs24 samplingsbibliotek med?


TripMan

Recommended Posts

Annons

alla pluggar ingår. men köper du via appstore så får du ladda ner ljudbankerna(biblioteken). Men det är smidigt. har du bara snabb uppkoppling så

Link to comment
Dela på andra sajter

I menyn download additional content så kan du ladda ner samplingarna och looparna. Men du får inte med alla.

Då måste du köpa Logic Studio. http://store.apple.c.../A/logic-studio

Har gått ned från 5500:- till 3800:- Men så får du utöver Logic Pro, oxå med MainStage 2, Soundtrack Pro 3, WaveBurner 1.6, Compressor 3.5, Impulse Response Utility, Apple Loops Utility.

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag trodde Logic kostade typ 1200, kan någon förklara detta för mig?

Mvh

Logic Pro kostar 1400:-

Logic Studio kostar 3800:-

Alltså, Logic Pro är en del av Logic Studio!

I Logic Studio ingår programmen: Logic Pro 9, MainStage 2, Soundtrack Pro 3, WaveBurner 1.6, Compressor 3.5, Impulse Response Utility, Apple Loops Utility och alla Jam Packs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry för mitt utförliga svar!

Men för att svara på din fråga så är svaret: Nej

Varför köpa Logic Pro då man köper det för ES2 och exs24 samplingsbibliotek lika bra att köra FL Studio då.

Har Logic 8 studio men det funkar inte på min nya Mac måste köpa nytt Logic Studio 9 eller vänta på Logic x eller vad det heter hoppas bara man kan ladda gamla project i nya Logic.

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt blir väl lätt att jobba i om man är van med det...? Nog för att det ser ut som det är lättjobbat i de videor man sett...= )

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vad? FL är snabbare att jobba i ser inte någon annledning att jobba i ett tomt DAW som är långsamt.

Tomt? Det är väl knappast tomt precis. Långsamt kan jag inte heller påstå att det är.

Är man van att jobba i det så är det inga problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vad? FL är snabbare att jobba i ser inte någon annledning att jobba i ett tomt DAW som är långsamt.

What, what, whaaaaat!?

Logic har ett myller av instrumentpluggar, stärkare, effekter, smidiga timestretch lösningar m.m.m.m

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...