Jump to content
Annons

Claes fyller år i dag - och firar genom att ge


Claes Holmerup

Recommended Posts

Man brukar ju bjuda på tårta när man fyller år - men min "tårta" består i år av att de som beställer Ultrasone HFI eller Proline-hörlurar av mig från i dag till den siste november, får hela 20% rabatt på ordinarie priser. 🙂😄

Mina egna favoriter, som jag alltid använder, är Proline 750 (slutna) och Proline 2500 (öppna), men även deras billigare modeller är mycket bra. 😄

Priser finns på firmasiten och all info om lurarna finns hos ULTRASONE.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 64
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Grattis Claes!

Det va ju lite annorlunda att ge istället för att få på sin födelsedag 😄

Fyller du 25 i år igen?

Självklart - för 1.68:onde gången...

Nu kan jag ju dessutom säga att min ålder är svaret på allt... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis då! Det är alltså 14:e gången du fyller 29?  😄

Men vad har hänt med ditt recensionsforum? Hittar inte en enda recension...  😄

Tyvärr sket det sig rejält för en tid sedan. 🙁 Lite info finns här: http://vstforum.clubcubase.net/viewtopic.php?t=18959

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis då! Det är alltså 14:e gången du fyller 29?  😄

Men vad har hänt med ditt recensionsforum? Hittar inte en enda recension...  😄

Tyvärr sket det sig rejält för en tid sedan. 🙁 Lite info finns här: http://vstforum.clubcubase.net/viewtopic.php?t=18959

Deppigt. 🙁

Jag har läst din recension av hörlurar där och eftersom man är bestyckad med en betaversion av ett guldfiskminne så hade det varit smutt att kunna titta till den igen nu. Du har inte kvar texten så att du kan få upp den igen på nåt lämpligt ställe?

Redigerat av Gote
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kan jag ju dessutom säga att min ålder är svaret på allt... 😄

Precis vad brorsan frågade i förrgår! Jag kunde dock inte svara honom, eftersom han faktiskt får vänta och se som alla andra... 😄 Välkommen i klubben!

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis då! Det är alltså 14:e gången du fyller 29?  🙁

Men vad har hänt med ditt recensionsforum? Hittar inte en enda recension...  😄

Tyvärr sket det sig rejält för en tid sedan. 🙁 Lite info finns här: http://vstforum.clubcubase.net/viewtopic.php?t=18959

Deppigt. 🙁

Jag har läst din recension av hörlurar där och eftersom man är bestyckad med en betaversion av ett guldfiskminne så hade det varit smutt att kunna titta till den igen nu. Du har inte kvar texten så att du kan få upp den igen på nåt lämpligt ställe?

Jag har flera backuper på forumets data (det gick dock inte att hämta in dessa backuper i det nyinstallerade forumet, av någon orsak), så jag ska försöka få ut informationen, men det kan dessvärre dröja en del, beroende på hur enkelt/svårt det är...

Annars kommer jag ihåg ungefär vad jag har skrivit där eftersom jag fortfarande tycker likadant 😄 - men detaljer kan man ju missa om man skriver från minnet så långt tillbaks... Teflonminnet fungerar alldeles för bra ibland... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Claes! Eftersom vi får 20% rabatt från dig, måste jag ju ge dig något ännu bättre. Här får du en bild med vad jag tror är ungefär 42% rabatt. Resten är en husvägg och en grusgång, men det får du på köpet. Varsågod!

rabatt.jpg

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Claes! Eftersom vi får 20% rabatt från dig, måste jag ju ge dig något ännu bättre. Här får du en bild med vad jag tror är ungefär 42% rabatt. Resten är en husvägg och en grusgång, men det får du på köpet. Varsågod!

rabatt.jpg

Humor!

b040.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Ja jag minns i min ungdom när jag var runt 40 det var tider det 😱 skickar en keps och käpp 😳 . Tadada tadada ja må han leva GRATTIS. Fint erbjudande med lurarna men får nog se hur det funkar efter jul, lågvatten i och med fetmånad på huslånen ja ni vet 🥰 .

Iofs. så fyller jag den 26:e Dec två dar efter Julafton det är inte aktuellt med en kombinerad julklapp och födelsedagspresent till snälla bränn sven, eller Claes 🥰 . Jag har varit Jättesnäll hela livet 😮 .

Skojar lite bara ett hjärtligt grattis från Sya.

Göran

Redigerat av Burnin Sven
Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Claes! Eftersom vi får 20% rabatt från dig, måste jag ju ge dig något ännu bättre. Här får du en bild med vad jag tror är ungefär 42% rabatt. Resten är en husvägg och en grusgång, men det får du på köpet. Varsågod!

rabatt.jpg

Humor!

b040.gif

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...