Jump to content
Annons

Muffins och pajkastning


gol

Recommended Posts

Annons
det säger sig självt. dina muffins är lika övergräddade som viktordenstore's musikaliska alster.

///minus

Att jämnföra Viktors musikalster med min muffinsalster är för mig tämligen ointressant. Jag menar att det låter juh bättre om hans musik än hur det smakar om mina muffins...

Orättvist. 😠

...och förresten. Vad har det med självdistans att göra?

Skärpning. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Att jämnföra Viktors musikalster med min muffinsalster är för mig tämligen ointressant. Jag menar att det låter juh bättre om hans musik än hur det smakar om mina muffins...

Orättvist. 😠

...och förresten. Vad har det med självdistans att göra?

Skärpning. 😠

det är inte det enda som är tämligen ointressant för din del. se bara på din förmåga av att vara avhållsam eller måttlig när det gäller fettintaget *tjockis*

///minus

Link to comment
Dela på andra sajter

det är inte det enda som är tämligen ointressant för din del. se bara på din förmåga av att vara avhållsam eller måttlig när det gäller fettintaget *tjockis*

//+++

Redigerat av Itzhak Skenström
Link to comment
Dela på andra sajter

Att jämnföra Viktors musikalster med min muffinsalster är för mig tämligen ointressant. Jag menar att det låter juh bättre om hans musik än hur det smakar om mina muffins...

Orättvist.  😠

...och förresten. Vad har det med självdistans att göra?

Skärpning.  😠

det är inte det enda som är tämligen ointressant för din del. se bara på din förmåga av att vara avhållsam eller måttlig när det gäller fettintaget *tjockis*

///minus

Eftersom du kallar mig för tjockis så borde jag inte ha några problem rent praktiskt med självdistans eller?

Skarú ha muffins smet i nyllet eller? Äré det du säger? Va?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kalla du mig gnällpelle?

Nej nu djävlar

jag gjorde uppenabart det. ska du stjäla mina muffins nu eller?

///minus

Jasså så du gillar Muffins ändå? Hur ska du ha det *töntis*?

jag har inte hävdat att jag har varken självdistans eller ett hat mot muffins, så hur jag ska ha det får du svara på.

///minus

Link to comment
Dela på andra sajter

Kalla du mig gnällpelle?

Nej nu djävlar

jag gjorde uppenabart det. ska du stjäla mina muffins nu eller?

///minus

Nej men jag ska bygga en swimmingpool i ditt vardagsrum och sätta in en miljon på ditt bankkonto ditt as. Nu ska du få!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kalla du mig gnällpelle?

Nej nu djävlar

jag gjorde uppenabart det. ska du stjäla mina muffins nu eller?

///minus

Nej men jag ska bygga en swimmingpool i ditt vardagsrum och sätta in en miljon på ditt bankkonto ditt as. Nu ska du få!

Han är inte ens värd en swimmingpool och en miljon. Han ska få ett eget muffins bageri...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kalla du mig gnällpelle?

Nej nu djävlar

jag gjorde uppenabart det. ska du stjäla mina muffins nu eller?

///minus

Nej men jag ska bygga en swimmingpool i ditt vardagsrum och sätta in en miljon på ditt bankkonto ditt as. Nu ska du få!

med en mille så kan jag hyra någon som snor grahns muffinsrecept *ruggigt*

///minus

Link to comment
Dela på andra sajter

pajkastning och det bästa som kan åstadkommas är "rör inte mina muffins" ?

Tycker för övrigt att muffins är svåra att sublimera i så hög utsträckning som vissa här på forumet vill göra gällande. Visst de är goda. Men inte särskillt erotiska. 😄

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

pajkastning och det bästa som kan åstadkommas är "rör inte mina muffins" ?

Tycker för övrigt att muffins är svåra att sublimera i så hög utsträckning som vissa här på forumet vill göra gällande. Visst de är goda. Men inte särskillt erotiska. 🙁

Sublimera: När ett ämne går från gasform direkt till fast form.

Jo muffins är jävligt svåra att sublimera.

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Sublimera: När ett ämne går från gasform direkt till fast form.

Hallå där, kemisten!

De kanske menade den psykoanalytiska termen. ( som blir rätt häftig i sammanhanget.. )

Link to comment
Dela på andra sajter

Sublimera: När ett ämne går från gasform direkt till fast form.

Hallå där, kemisten!

De kanske menade den psykoanalytiska termen. ( som blir rätt häftig i sammanhanget.. )

Kanske det.

Eller så menade de den etymologiska betydelsen (alltså ordhistoria) "upphöjande" att genomgå en sublimering, att genomgå något "upphöjande". Det kommer f.ö. från latinets "sublimo" som betyder just upphöja.

Jag tror inte meningen var att vi skulle gå så djupt in i det hela vad tror du max?

Redigerat av Shadows
Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Jag tror inte meningen var att vi skulle gå så djupt in i det hela vad tror du max?

jag tror att det var precis vad vi skulle!

Hävdar du att jag trodde något annat?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...