Jump to content
Annons

Hjälp med felsparat projekt [Problem löst]


martyyyyy

Recommended Posts

Hej,

tänkte kolla om någon vet om det går att återställa en projekt fil som jag råkade spara över?

Jag var inne i Cubase LE5 och hade flera projekt öppna, sedan när jag skulle avsluta så råkade jag spara över mitt riktiga projekt med inspelning med ett annat projekt som jag bara lekte med, så nu är min inspelning "översparad" med skit. Går det att återställa på nåt sätt?

Tack!

Martin

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej,

tänkte kolla om någon vet om det går att återställa en projekt fil som jag råkade spara över?

Jag var inne i Cubase LE5 och hade flera projekt öppna, sedan när jag skulle avsluta så råkade jag spara över mitt riktiga projekt med inspelning med ett annat projekt som jag bara lekte med, så nu är min inspelning "översparad" med skit. Går det att återställa på nåt sätt?

Tack!

Martin

Testa om du inte har en relativt sen backupfil att öppna (ligger i samma map som originalet men heter .bak istället)

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha.. ja verkligen grattis.. den funktionen är det första jag stänger av i preferences efter en installation av ny Cubase-version.. men man ser att det är en bra funktion ibland 🙂

Ändrade även titeln på tråden.

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...