Evuul Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 (redigerat) Tjenare! Hittade inte riktigt någon passande avdelning så jag la in den här. Jag undrar bara om ni har några tips man kan ha för att dämpa ljud som kommer ifrån mitt rum? En av mina väggar gränsar till en annans lägenhet så jag tänkte bara om ni vet något billigt knep att dämpa/isolera ljuden till dennes lägenhet. Då är det främst musik från stereo och gitarrförstärkare jag menar. Alla råd tas gladeligen emot (kanske inte äggkartong-tricket då....) MVH Evuul Redigerat 16 september 2012 av Evuul
Bullerbyn Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 regla upp en ny vägg med luftspalt mot originalväggen.
wellness music Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Hur är väggen byggd, gips eller betong? Golv/takbjälklag?
hegobald Postat 17 september 2012 Postat 17 september 2012 Har du högtalarkabinett till din gitarrstärkare så kan en isobox vara lösningen där i allafall.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.