Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
527006_10151195111791145_1069390964_n.jpg
  • Gilla 2
Annons
Postat

Ja jÀvla bassister ba "tiita pÄ mig, jag har bara FYRA strÀngar!". Vem tror dom att de Àr liksom?!

🙂

Postat

VI ÄR MÅNGA, VI ÄR STARKA, KROSSA BASISMEN NU!!

Vilken blĂ„ hjĂ€lte med kalsongerna utanpĂ„ har en bĂ€sta vĂ€n som heter Basen? Nej just det, Guran heter han! 😎

Jag bara sÀger...

• Gilla 1
Postat

Vilken blĂ„ hjĂ€lte med kalsongerna utanpĂ„ har en bĂ€sta vĂ€n som heter Basen? Nej just det, Guran heter han! 😎

Jag bara sÀger...

BlĂ„ hjĂ€lte med kalsongerna utanpĂ„? Ipren-mannen? đŸ˜±

Postat

Bara för att en basist har funnits skyldig för morden i Malmö, fĂ„r vi inte börja skuldbelĂ€gga alla basister. Det vore djupt orĂ€ttvist. Vi mĂ„ste komma ihĂ„g att lĂ„ngt ifrĂ„n alla vĂ„ldsverkare spelar elbas – Ă€ven trummisar, gitarrister, ja till och med sĂ„ngare tar ibland till vĂ„ld.

http://www.youtube.com/watch?v=Jr0zA0bz_dg

http://www.youtube.com/watch?v=PqgYqCu9V6w

Postat

BlĂ„ hjĂ€lte med kalsongerna utanpĂ„? Ipren-mannen? đŸ˜±

Om du tycker han Ă€r en hjĂ€lte sĂ„. Ja han rĂ€ddar en iof frĂ„n huvudvĂ€rk. 😄

Bara för att en basist har funnits skyldig för morden i Malmö, fĂ„r vi inte börja skuldbelĂ€gga alla basister. Det vore djupt orĂ€ttvist. Vi mĂ„ste komma ihĂ„g att lĂ„ngt ifrĂ„n alla vĂ„ldsverkare spelar elbas – Ă€ven trummisar, gitarrister, ja till och med sĂ„ngare tar ibland till vĂ„ld.

Försök inte rationalisera detta hemska brott.

Spela bas! Att han inte skÀms!!

😳

Postat

Om du tycker han Ă€r en hjĂ€lte sĂ„. Ja han rĂ€ddar en iof frĂ„n huvudvĂ€rk. 😄 Försök inte rationalisera detta hemska brott.

Spela bas! Att han inte skÀms!!

😳

Han kunde vĂ€l ha spelat piezodiskant 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.