BHR Postat 20 augusti 2012 Postat 20 augusti 2012 Funtar på o ta in ett bar skåp i min studio, men är lite rädd för att basen i monitorerna kan svaja till i skåpet o välta ner mina fingrejer. jag har ett par KRK ROKIT 8", med ganska bra tryck i basen. vad tror ni?
Carle Postat 20 augusti 2012 Postat 20 augusti 2012 Främst tror jag det är dumt för det kommer skallra med basen.
Frekvensspektrumanalysator Postat 20 augusti 2012 Postat 20 augusti 2012 Kommer nog låta som Spritbutiken på Viking Line. Det är väl bra om du mest spelar in dansband/covers.
JohnRick Postat 20 augusti 2012 Postat 20 augusti 2012 Det beror lite på vad det är för sprit du ska ha i skåpet.
Umemagnus Postat 20 augusti 2012 Postat 20 augusti 2012 borde väl bli lysande om du ska servera Bond-martini...
Guitar Nilsson Postat 20 augusti 2012 Postat 20 augusti 2012 Vi har en Billyhylla här hemma, med glasdörrar och glashyllor, och en massa olika olika supglas på hyllorna. Skramlar ingenting när vi spelar högt....
Carle Postat 20 augusti 2012 Postat 20 augusti 2012 I min hemstudio dricker vi vin direkt ur boxen. Låter minst så.
van Caine Postat 20 augusti 2012 Postat 20 augusti 2012 Vafalls!? Överlever spriten så långt att den hinner ställas in i ett skåp utan att vara urdrucken så måste ni arbeta mer på er alkoholism ;-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.