Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Sweet!

Det ska jag göra. Tack för tipset!

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Intressant. Ska laddas ned dĂ„. Men tyvĂ€rr Ă€r inte Studio forum intresserade av nyheter som de inte har lagt upp och dĂ€rför försvinner snabbt. Hela sidan Ă€r förstörd med reklam för allt möjligt och för att man ska bli plusmedlem. För att inte tala om reklamen mellan posterna. 😏 Inte konstigt att aktiviteten hĂ€r har minskat kraftigt. Vet sjĂ€lv nĂ€r man lagt upp nyheter.

Postat

Intressant. Ska laddas ned dĂ„. Men tyvĂ€rr Ă€r inte Studio forum intresserade av nyheter som de inte har lagt upp och dĂ€rför försvinner snabbt. Hela sidan Ă€r förstörd med reklam för allt möjligt och för att man ska bli plusmedlem. För att inte tala om reklamen mellan posterna. 😏 Inte konstigt att aktiviteten hĂ€r har minskat kraftigt. Vet sjĂ€lv nĂ€r man lagt upp nyheter.

Va?

Postat

NĂ„gon som tror att Arturias server kommer att fĂ„ vissa problem den dagen...? 😉

Vissa problem ja... 😑

Postat

NĂ„gon som tror att Arturias server kommer att fĂ„ vissa problem den dagen...? 😉

Japp.

TĂ€nkte sitta vaken till 24 och tanka ner den direkt 🙂

Postat

FunktionsbegrÀnsad... pffft!

SlĂ„r vad om att varje gĂ„ng man trycker pĂ„ "fel" knapp/funktion kommer det upp en skitdryg dialogruta som sĂ€ger: "Sorry, but this feature is only available in the non-commemorative version of Minimoog V2.5! CLICK HERE TO PURCHASE – only $229".

Som om man hade tid med att klicka bort sÄdant trams stup i kvarten nÀr man jobbar med ett projekt...

-1

• Gilla 1
Postat

SlĂ„r vad om att varje gĂ„ng man trycker pĂ„ "fel" knapp/funktion kommer det upp en skitdryg dialogruta som sĂ€ger: "Sorry, but this feature is only available in the non-commemorative version of Minimoog V2.5! CLICK HERE TO PURCHASE – only $229".

Som om man hade tid med att klicka bort sÄdant trams stup i kvarten nÀr man jobbar med ett projekt...

-1

HAHA

Jag tror du har fel.

$500 dĂ€remot... đŸ˜±

Postat

-1

Jag tycker du verkar ha obegrÀnsat med tid.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

SjÀlvklart kommer den vara kraftigt begrÀnsad. Syftet Àr sjÀlvklart för att man ska gilla den sÄ mycket att man Àr beredd pÄ att öppna lÀdret och tjacka den. Inget görs gratis utan en baktanke.

Postat

Japp.

TĂ€nkte sitta vaken till 24 och tanka ner den direkt 🙂

But your time or our time! That's the question! 😎

Postat

Fast man fĂ„r med alla ljuden sĂ„ , plus kan man ratta pĂ„ framsidan och inte baksidan. Vilket man vanligtvis bruka göra annars ocksĂ„. 😉

Postat

HAHA

Jag tror du har fel. [../..] $500 dĂ€remot... đŸ˜±

Det stÄr i alla fall $229 pÄ den sidan SadamJR lÀnkar oss till.

Jag tycker du verkar ha obegrÀnsat med tid.

Nej, jag Àr nog bara mer kreativ och mindre bittergubbig Àn andra.

SjÀlvklart kommer den vara kraftigt begrÀnsad. Syftet Àr sjÀlvklart för att man ska gilla den sÄ mycket att man Àr beredd pÄ att öppna lÀdret och tjacka den. Inget görs gratis utan en baktanke.

SjÀlvklart. Det handlar alltid om business. Vissa kan business bÀttre Àn andra, dock. Voxengo, Cockos, Stillwell Audio, Melda Productions, (f.d) Kjaerhus Audio m.fl. har mer vett i skallen Àn att infoga "ojsan-idioten-du-rÄkade-visst-trycka-pÄ-en-knapp-vars-funktion-inte-fungerar-i-den-hÀr-versionen"-dialogrutor.

Men nu ska vi inte mÄla fan pÄ vÀggen. Jag kan ju ha fel angÄende den hÀr gratispluggen.

Postat

Men nu ska vi inte mÄla fan pÄ vÀggen. Jag kan ju ha fel angÄende den hÀr gratispluggen.

Sa jag inte till dig att du inte skulle dricka mjölk som surnat?

😉

Postat

Ok. försöker pÄ svenska dÄ! Kl 24.00.. Men vilken tidzon dÄ? HÀr eller?

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Det stÄr ju klart pÄ nedrÀkningen tiden kvar, dvs samma tid som hÀr

Postat (redigerat)

SjÀlvklart. Det handlar alltid om business. Vissa kan business bÀttre Àn andra, dock. Voxengo, Cockos, Stillwell Audio, Melda Productions, (f.d) Kjaerhus Audio m.fl. har mer vett i skallen Àn att infoga "ojsan-idioten-du-rÄkade-visst-trycka-pÄ-en-knapp-vars-funktion-inte-fungerar-i-den-hÀr-versionen"-dialogrutor.

Nu Àr du mer kostnÀrligt förfÀrdigad att portrÀttera satan pÄ vÀggen Àn jag Àr, Wally, men om man ska tolka vad som stÄr pÄ deras sida sÄ Àr det alltsÄ en gratisplugg som har samma begrÀnsningar som en orörd originalmoog hade. D.v.s. man kan inte vÀnda pÄ framstycket och man kan inte spara patchar.

Om en timme fÄr vi se.

Jag förutsÀtter förövrigt att den kommer att anvÀnda sig av nÄgon sorts eLicenser. Potentiell gnÀllvarning!

Redigerat av D Vibe
Postat (redigerat)

Nu Àr du mer kostnÀrligt förfÀrdigad att portrÀttera satan pÄ vÀggen Àn jag Àr, Wally, men om man ska tolka vad som stÄr pÄ deras sida sÄ Àr det alltsÄ en gratisplugg som har samma begrÀnsningar som en orörd originalmoog hade. D.v.s. man kan inte vÀnda pÄ framstycket och man kan inte spara patchar.

Om en timme fÄr vi se.

Jag förutsÀtter förövrigt att den kommer att anvÀnda sig av nÄgon sorts eLicenser. Potentiell gnÀllvarning!

En frÄn Arturia skrev pÄ KVR.

Hi all,

Here is Denis from Arturia. I confirm the free Minimoog V Original day will start in 6 hours from now. The offer will last for 24 hours based on the Central European Time (Paris time).

The Minimoog Original V will come with a copy protection system, but this system is not eLicenser. Basically you will just receive an e-mail giving you a download link and an activation code (to be entered at first launch).

All the best,

Denis

Redigerat av hellfog
Postat

...och dĂ€r dog servern... 😉

Japp.

Man hade ju önskat att de kanske kunde förbereda sig för detta lite bĂ€ttre 😉

GĂ€st
Detta Àmne Àr nu stÀngt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.