AbbeyRoad Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Hej! jag Àr en kille pÄ tolv Är frÄn VÀrmdö som Àr vÀldigt musik och audiointresserad. Allting började vÀl för nÄgot Är sedan. Pappa har varit en bra förebild dÄ han Àr en riktig audiofil. Jag Àr som sagt vÀldigt intresserad av ljud och har som dröm att nÄgon gÄng i framtiden fÄ göra musik och film. (japp, faktiskt TRE intressen, NIKONKAMEROR) Just nu har jag inte sÄ mycket erfarenhet inom just studio och sÄnt, men har lite prylar, tex, en JJLabs BMC2, Fina högtalare, Ett par AKG K500 hörlurar,...osv.... Men...Jag tror det Àr allt! HejHej!
Claes Holmerup Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 VĂ€lkommen! Om du behöver lite tips för att fĂ„ ordning pĂ„ diverse begrepp och benĂ€mningar, sĂ„ kan du gĂ€rna ta en titt hĂ€r: http://wiki.kontrollrummet.com/Nyb%C3%B6rjarguide đ
CHAE Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 VĂ€lkommen hit. Hoppas att du ska trivas hĂ€r đ VĂ€nligen, CHAE
LaBrea Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Pappa har varit en bra förebild dÄ han Àr en riktig audiofil. .wav? 2
CHAE Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 .wav? đđâșïž Ett "raga-da-DISH" omedelbart följt av torra harklingar och spridda applĂ„der...
Guitar Nilsson Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Hej Abbey! Och jÀttevÀlkommen! Du har tydligen haft turen att bli intresserad av de bÀsta grejer man kan hÄlla pÄ med! Det blir troligen ett livslÄngt intresse, man kan hÄlla pÄ med bÄde musik och foto till man blir hundra, minst!
CHAE Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 Hej Abbey! Och jĂ€ttevĂ€lkommen! [...]man kan hĂ„lla pĂ„ med bĂ„de musik och foto till man blir hundra, minst! ...och det Ă€r du, kĂ€re Nilsson, ett levande bevis för đ
Naymari Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 đđâșïž Ett "raga-da-DISH" omedelbart följt av torra harklingar och spridda applĂ„der... ...och det Ă€r du, kĂ€re Nilsson, ett levande bevis för đ HĂ€r ute och ugglar igen? Flyg in i lĂ€ngsta igen! đ Ledsen för off topic Abbey Road! VĂ€lkommen till forumet! đ Hoppas du trivs. đ
CHAE Postat 3 maj 2012 Postat 3 maj 2012 HĂ€r ute och ugglar igen? Flyg in i lĂ€ngsta igen! đ [...] Japp, jag gjorde en Neosus đ± Kommer antagligen aldrig att upprepas igen... đ * * * Sorry för OT, AbbeyRoad. Yet again; vĂ€lkommen. Som synes sĂ„ har du hamnat bland bundsförvanter đ
JamZam Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 VĂ€lkommen! Kul att se fler som Ă€r intresserad av bĂ„de musikprod och foto/film! đ
Zakyath Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 ju tidigare man börjar, desto större chans har man att bli riktigt bra. ta vara pÄ den tid du har nu. och hoppas du trivs hÀr!
hegobald Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Brukar vĂ€lkomna nya med att det finns kall öl i kylen.. Men som tur Ă€r stĂ„r det ett par kalla Coca-cola vanilla dĂ€r ocksĂ„! đ VĂ€lkommen! =) 2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.