Jump to content
Annons

Amplitube Free..?


kenjoswe

Recommended Posts

Hej,

Jag har tankat ner Amplitube FREE och jag får upp efter 10 dagar att jag måste 'authorize' med 'serialnumber'. Jag gör detta men det återkommande bruset fortsätter. Hur gör jag för att få bort detta?

Om man är villig köpa detta program hur gör man det?

Det borde vara enkelt om man vill överleva som företag.

Kent J

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hittade det här iofs;

Sign. Brian @ IK

Download the 3.5 update. It is the latest update for your AmpliTube 3 software. It provides 64-bit support and a number of fixes. It also introduces the Custom Shop. The free version of AmpliTube 3.5 is the same software as the 3.5 update, but with limited models available. Users of AmpliTube 3 full and FREE will both be able to add new models through the Custom Shop [min fetstil], including our new officially certified Soldano SLO-100, and several new officially certified Orange and Fender models.

...härifrån.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Återkommande brus? Är det fler än jag som har så??? Är det meningen att demoversionen ska ha det???

Jag avfärdade Amplitube på min dator eftersom det var återkommande störningar. Inget bra sätt att marknadsföra sin produkt om man med flit gör att det låter skit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där bruset (eller pip/oväsen/tjut/whatever) brukar väl uppkomma just på demo-produkter när trial-tiden gått ut. Ett litet "nämen hörru, ska du inte ta och tjacka fullversionen snart?" från tillverkarna, liksom.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

I det här fallet kommer det inte ens en uppmaning att köpa programmet!

...och det fanns inte med någonting om "trial-period" någonstans i det finstilta när du hämtade hem FREE-versionen?

Skumt i så fall.

Edith: ska bara tillägga att jag inte kör AmpliTube och jag har inte så stor koll på IK

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

...någonting om "trial-period" någonstans

Jo,jag har förbrukat trial-perioden av min FREE-version.

Nu vill jag köpa "gratisversionen" som låter bra förutom bruset.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tjenis, jag hade också samma problem - enkelt lösning finns. Jag avinstallerade hela programmet, installerade på nytt. När man laddar ner det får man en "kod" som man luras att tro att man kan klippa/klistra för att auktorisera produkten - det funkar inte riktigt så. Skriv av koden för hand, starta Amplitube 3 Free och när frågan kommer upp om du vill "auktorisera" (om jag inte minns fel står det "authentification code" eller "verification code" eller något i den stilen). Gör det så kan du använda programmet i all evighet utan att bruset uppkommer. Jag har kört i ca. två månader nu utan problem sedan jag skrev in koden. Ruskigt bra program måste jag säga, fattar inte att det är gratis. "British Lead 1" som är en av gratisstärkarna som ingår låter riktigt bra, har även testat att ladda ned en del grejer från custom shop, man kan välja "try" och får då testköra i två-tre dagar helt utan kostnad. Soldano och Orange modellerna är kalas. Så ge inte upp, skriv in koden och få det att funka.

Edit: Såg att det verkar som du faktiskt skrivit in koden - men gjorde du detta först efter de tio dagarna? Du kan ju testa att avinstallera och börja om från scratch och skriva in koden första gången du startar programmet så kanske det löser problemet....

Redigerat av Iceaak
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...