Jump to content
Annons

NI - Abbey Road Drummer Series - Update, Free Upgrade


KillwithSkill

Recommended Posts

Annons

Håller på och laddar ner uppdateringen till mitt 60's Drums just nu, har väl ett par timmar kvar.

Var trångt på servern tidigare under kvällen, inte helt oväntat. 🙂

Men innebär detta att man nu har två varianter av pluggen?

Ja verkligen skittrögt nu! Mitt laddar inte alls. Så det är trafikstockning. Och jag som har tre av dessa pluggar. Kommer ta tid trots att man har 200Mbit 😄

Det återstår att se hur installationsfilen ser ut, om den skriver över det gamla eller ej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick ner 60's och 70's på nolltid. Runt 6 GB stora. Men 80's strular. Fick bara ner 1.6 GB och det säger att det färdigladdat...

Ja, detta var ju en riktigt trevlig uppdatering, lät riktigt smaskigt om trummorna nu och ändå tyckte jag att det lät nog så bra innan. 🙂

Mixerdelen blev ju rätt brutal nu med både kompressorer, eq's och tapesimuleringar bland annat som man kan smeta på alla trummorna.

Lite känns det som att det blev som ett nytt trumpaket av detta och när man dessutom hade kvar den "gamla" varianten så har man ju i princip helt plötsligt två pluggar.

Groovsen var efterlängtade, nu kommer det att gå betydligt snabbare att slänga ihop en idé.

Fick dock problem med att ladda ner Kontakt 5 uppdateringen via Service Center, kraschade flera gånger tills jag gav upp och hämtade hem det via länken i mejlet istället.

Blev skillnaden lika stor med 70's pluggen som med 60's?

Nepp, nu är det bedtime, skall upp om tre timmar... 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick inte mitt mail förrän för en halvtimmes tid sedan, så 60's (som ingick i mitt Komplete 8) håller på att laddas ner nu. Har dock bara 8Mbit-uppkoppling, så det lär ju ta en stund... 😉

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Fick inte mitt mail förrän för en halvtimmes tid sedan, så 60's (som ingick i mitt Komplete 8) håller på att laddas ner nu. Har dock bara 8Mbit-uppkoppling, så det lär ju ta en stund... 😉

Gött 🙂

Mixern är riktigt bra! Roliga plugins. Och midifilerna passar för alla decennier för ett snabbt komp!

Link to comment
Dela på andra sajter

HJÄLP!

Native måste ha ganska många kunder att skicka ut mail till...

Det jag fick tidigare med enbart 60s måste ha varit för någon annan, gammal licens - för jag fick ett mail för 10 minuter sedan, där både 60s, 70s, 80s och Modern drummer fanns med, så den måste höra till mitt Komplete8.

GAH! Ännu mer att ladda ner. Nåja - jag har ju hela helgen på mig och det är ju trots allt ett kärt besvär när man får något som är bra... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...