Jump to content
Annons

Medlems presentation v2.0


Terror

Recommended Posts

Tänkte förnya min presentation lite 🙂

Jag heter Jerry Sandström, och har varit medlem här på forumet i lite mer än ett år nu. Har hängt här i ca 2 år, men varit medlem i som sagt 1 år.

På mina 2 år som aktiv besökare så har jag fått många skratt, många nyttiga tips och många svar på frågor som jag inte ens visste att jag behövde ha svar på.

Jag är 21 år gammal och bor hos mina föräldrar i Stockholm då jag pluggar till elektriker på komvux. Min fritid består till 90% av musikskapande. Jag sitter hellre och spelar in musik än går ut på krogen med mina vänner 🙂

Gitarr är mitt huvudinstrument, men jag spelar det mesta. Jag ser mig nog mer som en producent än en artist, om man får vara så fräck. Jag har, via den här hemsidan, dragit ihop bandet Nomentory som består av mig och 2 sångare från Norrland. En utav dem är medlem här. Nu kommer jag inte ihåg hans exakta namn, men det är i stil med DCM eller något sånt. Han heter Jonatan Storm iaf. Några utav er kanske känner till honom. Vi har haft ett samarbete nu sedan mars 2011, då jag la upp min första låt här på forumet och sökte sångare. Det är jag som står för all musik, och dem 2 för sången. Än så länge har det gått bra för oss. Vi har fått bra respons på både Facebook och våran youtube-kanal, och vi släpper våran dibutskiva någonstans i Februari. Vi kommer för övrigt eventuellt behöva en masterare, så om du är en duktig och billig sådan, eller känner någon, var inte rädd att dra iväg ett PM till mig när du känner fört..