patrust Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Hej allihopa. Har suttit och kollat igenom hemsidorna hos olika musikaffärer och upptäckt att flera av dom nu saknar Mac produkter, t.ex. Logic express 9 osv. Har sedan tidigare fått tips om att gå vidare till just express 9 då jag är ganska ny med mac och nu endast jobbar i garageband. Men som vi alla vet är ju garageband ganska begränsat och jag vill nu byta upp mig? Någon som vet vart jag får tag i Logic express 9 till ett bra pris? Eller har ni något annat program som är bättre? Musikstilen jag arbetar med mest är pop, rock osv. Tack på förhand Markus
Piccazzo Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Eller har ni något annat program som är bättre? Logic Studio
hegobald Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Logic Express fyller väl knappast något syfte numera då man kan få Logic Pro för knappt 1400:- 🙂
Panzerfaust Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 (redigerat) Logic Express fyller väl knappast något syfte numera då man kan få Logic Pro för knappt 1400:- 🙂 Sitter på express 9 nu och tänkte faktiskt uppgradera till pro i morgon eller så. Man inser ganska snabbt att man tex saknar evp88:an och spacedesigner som inte express har. i övrigt saknar jag inte mycket som pro har. Mega-biblioteket med loopar som pro har lockar inte alls faktiskt. Redigerat 3 januari 2012 av Panzerfaust
Panzerfaust Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Hmm... verkar inte finnas en upgrade från express till pro i mac app store. 🙁 MAn får helt enkelt punga ut.
Panzerfaust Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Gilla läget.... Absolut. Undrar bara om den gör owerwriten korrekt från express till 9 eller om den kommer skriva över cst's och pst's. Mest det jag är orolig för. Men det är väl bara att göra backup först i guess.
patrust Postat 3 januari 2012 Trådstartare Postat 3 januari 2012 OKej, då satsar vi på pro istället!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.