Jump to content
Annons

Steven Slate Drums 4.0 släppt


evilrocker

Recommended Posts

Annons

idiotfråga, har Mac Mini (2011), den har ju ingen CD-rom.. går detta köp att lösa på något roligt sätt ändå?

De säljer som nedladdningsbar utgåva, inte på skivor.
Link to comment
Dela på andra sajter

De säljer som nedladdningsbar utgåva, inte på skivor.

ah i see! Win. Finns det någon lista på vilka kit exakt som följer med dem olika paketen? Skulle vilja ha alla metal-kit. Men det vore ju snuskigt om man råkade köpa den billigare varianten och man ej fick med alla.. Men jag har heller inte lust att casha upp runt 2300kr (som student) för 8 metal-kit och 92 andra kit som jag skiter blank tusan i 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Lustigt med Slate. Lyssnar man på dom solo så låter det ärtbössa och hackspett. Rent förjävligt helt enkel! Men så fort det kommer musik till så smälter dom in snyggt och det blir riktigt fläskigt. Superior 2.0 är det tvärt om. Men så får man oxå krana en hel del innan det blir svål om det 🙂

Så vill man ha fett resultat från början så är det Slate som gäller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Testar lite SSD4, vilket ledde till en låtidé. Fattar inte dock alla funktioner ännu, finns ju justering

för bleed osv, verkar schysst.

Nu vet jag inte om du även sitter på Superior Drummer som jag själv gör, men kan det tänkas vara jämförbart, eller månne till och med "bättre"? Gränssnittet med funktioner minner ju lite om SDX i upplägget känns det som.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har 3an, enl min smak så tycker jag man fick skruva så mycket på virvlarna för att

dom inte skulle låta plastiga, sen var jag inte nöjd med hihats och crashar heller. Det

var mycket tweakande för min del i 3an. Så enl mitt tycke så är 4an bättre både i ljud

och att jag sen slipper använda kontakt.

Link to comment
Dela på andra sajter

vill inte va spydig på något sätt..ok Detta är skit ..vill man leka med detta färdiga koncept kan man inte för det är ju färdigt .förvisso snabb rattat.kanske det ni vill ha??.Prutt på han tycker jag ,,Inget nego nu bara förnuft,,.Urs

Utveckla gärna.

Link to comment
Dela på andra sajter

vill inte va spydig på något sätt..ok Detta är skit ..vill man leka med detta färdiga koncept kan man inte för det är ju färdigt .förvisso snabb rattat.kanske det ni vill ha??.Prutt på han tycker jag ,,Inget nego nu bara förnuft,,.Urs

" The Deluxe series kits are unprocessed "

Bumpar min fråga lite: Finns det någon lista på vilka kit exakt som följer med dem olika paketen?

Står det inte på deras sida?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bumpar min fråga lite: Finns det någon lista på vilka kit exakt som följer med dem olika paketen?

Yepp på deras hemsida. Du kan lyssna på alla paket ..Förresten gillar jag inte Natives Kore Player eller va det nu heter ..Hemsk uppfinning ..Som Reason Massa kablar å skit bakom ..nä lite mer Real life tack..

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det helt nya kit han har släppt?

Deluxe-serien verkar vara helt nyinspelade. Samma med Soultone-cymbalerna.

Antagligen är jag jävligt dum, men jag hittar inte. Länka?

Som jag fattade det så är det alla kiten som är i audio demo-delen med dem solade trumkitsen som följer med. Men har inte hittat någon exakt info än. Har inte heller hittat några system requirements.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...