Jump to content
Annons

Anmäl-knappen borta


Bodhi

Recommended Posts

Annons

Anmäl-knappen kan användas till fler saker än att bara rapportera folk som beter sig illa. Den är också bra om man t ex upptäcker att någon har placerat en tråd i helt fel avdelning, så kan man be moderatorerna flytta den rätt - eller om man vill be moderatorerna slå samman eller dela en tråd och diverse andra tillfällen.

Bra-att-ha-knapp, helt enkelt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Använd full redigerare-knappen får ju ändå anses vara mesigast.

[...] Jag anar en konspiration... 😱

I brist på mes/anmäl-knappar så får du en aktiveringsperiod för det där 😠😛

Okej, foliehatt på! 😮

Skål på er, kosmonauter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer ALLTID att trycka på gilla-knappen så fort jag ser ett av dina inlägg nu 😛

Du får trycka hur mkt du vill. Det är funktionen jag inte tycker hör hemma här. Den tillför absolut ingenting.

Då kan man lika gärna väl ha en Herren på täppan där den som ligger högst upp får bestämma bakgrundsfärgen på sidan.... "-Fick du svar på din fråga?" "-öh nej men jag såg en annan färg..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får trycka hur mkt du vill. Det är funktionen jag inte tycker hör hemma här. Den tillför absolut ingenting.

Då kan man lika gärna väl ha en Herren på täppan där den som ligger högst upp får bestämma bakgrundsfärgen på sidan.... "-Fick du svar på din fråga?" "-öh nej men jag såg en annan färg..."

Håller med, den känns rätt poänglös. Det vore väl en sak om nån postade en låt och man kunde trycka "Gilla" på den, ja om man nu inte hade nåt vettigt att säga, men på inlägg i diskussioner ser jag inte mycket mening med den.

Link to comment
Dela på andra sajter

får inte inlägg med många gillningar högre prioritet i sökningar? eller har jag drömt det? om det är så, så tycker iaf jag att det är en fiffig funktion.

Ingen aning... Men blir det inte sökningarna lite off då med tanke på att den mest verkar användas när någon säger nåt kul?

Link to comment
Dela på andra sajter

får inte inlägg med många gillningar högre prioritet i sökningar? eller har jag drömt det? om det är så, så tycker iaf jag att det är en fiffig funktion.

Jo - det var så den förklarades när den infördes, så det borde ha samma funktion även efter senaste uppgraderingen av forumet, får man hoppas.

...och Bodhi: Det är inte bara du som har tappat bort Anmäl-knappen, så du behöver inte vara lugn... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

...och Bodhi: Det är inte bara du som har tappat bort Anmäl-knappen, så du behöver inte vara lugn... 😉

😄

Jag behåller foliehatten på, för säkerhets skull.... 😱

Förresten hur gick det med stackars Babusjkas dator, fick du nån ordning på den?

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Jag behåller foliehatten på, för säkerhets skull.... 😱

Bra - man vet aldrig... 😉

Förresten hur gick det med stackars Babusjkas dator, fick du nån ordning på den?

Världens sämsta timing eftersom jag lyckades åka på en infektion ett par dagar innan vi hade bestämt att jag skulle komma och fixa den - så det har tyvärr fått skjutas upp tills nästa vecka... 🙁

Som lök på laxen så bråkar dessutom Antonios gamla dator (som är den hon egentligen skulle ha kört med...).

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Världens sämsta timing eftersom jag lyckades åka på en infektion ett par dagar innan vi hade bestämt att jag skulle komma och fixa den - så det har tyvärr fått skjutas upp tills nästa vecka... 🙁

Ajdå, fortfarande krasslig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Knaprar piller och är i alla fall svagt på bättringsvägen. 🙂

Gott att höra. En del stackare som fått flunsan nu har jag hört. Själv tycks jag vara immun mot sådant (jag har ju foliehatt).

Fan, jag hade velat anmäla mig själv för femtioelva OT-inlägg nu, och så går det inte

ångest.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...