Jump to content
Annons

Äntligen! Svaret på gåtan är här, vi slipper undra, det har kommit hem!


Martin

Recommended Posts

Handlar ju om personkemi. "To be somebody", strangers.. stars... dreams.... you see now, why some people leave this place?

Jag tror det nog är värst i de semi-stora städerna, dom städerna som vill vara som storstäder, och inte har nån utpräglad identitet. Skitsamma egentligen. Bättre ska det bli!! Och det finns änglar även i svenska musikkedjor.

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Kulturell Figur (oregistrerad)

Jag brukar kolla upp produkter i butik även där personalen är dryg. Jag är där bara föra att ta reda på om produkter jag tänker köpa uppfyller mina önskemål. När jag vet vad jag vill ha går jag hem och beställer från Tyskland. 🙂

Redigerat av Kulturell Figur
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju annars lätt att tänka att de som jobbar i musikaffär och är stöddiga är misslyckade musiker som tar ut sin frustration över kunderna, på samma sätt som man ibland kan läsa vissa skivrecensioner och undra om inte författaren är en bitter gammal padda som det inte blev något av. Brist på framgång inom önskat gebit kan ju ha den effekten på människor ibland.

D Vibe, där hade man ju velat handla. Ta en kaffe medan man läser broschyren 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att det hela handlar om att folk tenderar att bo i en bubbla, där det mesta är ordnat, och bubblan färdas i 180 mot stardomland. Stöter man då på någon som rubbar ens cirklar, ställer "svåra" frågor och rent allmänt kan tyckas hysa en större kunskap i ämnet än en själv så är det ungefär som att sticka in en lans i lilla bubblan och man är exponerad för världen.

Jag kan tänka mig att gubbar som gillar att snickra upplever samma sak när dom kliver in på byggmax, att det är pinsamt att inte kunna allt, och man förbereder sig därför som inför ett högskoleprov fast man bara ska ha lite plugg och en ny tumstock.

Så, skippa stoltheten och våga be om hjälp, oftast tror jag att det dåliga bemötandet handlar om taskig självkänsla, och inte taskig personal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra Kenneth! Sätt hårt mot hårt, dom jävla asen ska inte få packa in skit i röven något mer!!! FAN VAD GLAD DU GÖR MIG! Dom är som odjur dom bestarna, man får vara beredd att veva in ett slag innan dom förstått vad som hänt. Strategiskt nog är dom som mest utsatta innan dom fått sitt morgonkaffe, så att hänga på låset kommer ge dig stort förspräng i striden!!

Här kan vi beskåda några tappra fotsoldater som precis landat. Detta var den stora förstärkarstriden som ägde rum 1972, 5128 man stupade då Marshall-riggar exploderade och egon klövs.

vietnam_war.jpg

(Man kan nästan ta på spänningen i luften)

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...