SadamJR Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 ÅFF krossade serieledarna elfsborg med 5 - 1! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Har suttit med en trancelåt under dagen. Väldigt klassiskt stuk. Your browser does not support the HTML5 audio tag Najs. Vad är det för acapella? Och vad är det för program du proddar i? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 (redigerat) Najs. Vad är det för acapella? Och vad är det för program du proddar i? Jag backar och tockar! 😛 Det är en accapella från http://www.looperman.com/ som en tjej vid namn Stephanie Kay från Usa har lagt upp. Proddade enbart i Reason på denna. ☺️ Förutom sången i Reaper då. Fick klippa en del i sången för att det skulle passa me låten. Redigerat 30 juni 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Jag körde också reaper faktiskt. Härligt när det tar två sekunder att tanka hem och sen är det bara att tuta och köra. Gillar effekterna man får med också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Japp! Det e sjukt nice. Ska iväg te fest nu, hare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Hmm, Memphis, hur skulle du gissa att man ska göra för att koppla ihop två datorer och köra reason på den ena och ha den som slav till den andra datorn som kör reaper? Määh du kan ju inte dra på fest då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Tvättade i morse och torktumlade skiten sen, men det blev inte helt torrt. Drygt. Disken?? 😳😱 Faan va ni har skrivit! En himla massa inlägg! ...kul! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 jag hade annat för mig 😑 det gäller att prioritera Höger eller vänster hand? Ja de gäller att ta rätt beslut när man måste ta saken i egna händer. 😑 Min och er älsklingsöl framför mig här. 😄 Alltså duu din lilla...eeeh.... Va gott! ☺️ min! ☺️😄 Congratz! 😄☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Är det nån som har kvar längstalåten nånstans? Vore kul höra hur den lät. Minns inte alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 (redigerat) Är det nån som har kvar längstalåten nånstans? Vore kul höra hur den lät. Minns inte alls. Har en massa olika på min hårddisk. Minns inte vilken som va den senaste men kan slänga upp en här. Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄 Ja just exakt! ☺️ Byt ut ä mot e eller a eller annan så det fonkar! 😄 Redigerat 30 juni 2012 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Häj längstah! JEFLAR, vilket göttigt väder det har varit idag 🥰 Och här som spåddes regn 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Förbanne mig vad joxigt det är att få basen och trummor att vara vänner i mix 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Förbanne mig vad joxigt det är att få basen och trummor att vara vänner i mix 😏 Jåh he e svårt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Men vafan nu har några spår hamnat i en liten grupp i reaper så varje spår är typ en tiondel av en millimeter och jag får inte till dom till normal storlek. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Jåh he e svårt! Mm 😑 Har slängt upp en ny version i min gamla låt-tråd 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Här är längstalåten med mer grejer pålagt! Deluxe! Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Vem vare som spelade wahwah gitarren där? Blev riktigt bra tycker jag. 😄☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 VEM VARE!!! 😠 Gött gung ju 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 fy fan vad bra röst den där mikaela hade sjutton var hon också! hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 (redigerat) Nu la jag på lite sång 😱 Förtydligandeninja: Inte på längstalåten alltså. Redigerat 30 juni 2012 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Vem vare som spelade wahwah gitarren där? Blev riktigt bra tycker jag. 😄☺️ Tror det var slej! Läste i tråden förut och om jag minns rätt: Pazo - trummor Neosus - piano (och nått mer?) Dingbats - en gitarr och hmm något mer slejnard - wahwah Jag - två gitarrer (dom fula) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 låg det inte lite sång på redan? ska lyssna igen så fort jag lyssnat på längstalåten.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 OKej! Jag gjorde bara pianot! Om nån känner för att lägga sång på längstalåten vore det kul. ...eller så gör vi en ny låt när andan faller på. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 låg det inte lite sång på redan? ska lyssna igen så fort jag lyssnat på längstalåten.. Det var bara lite skit i refrängen typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Nu la jag på lite sång 😱 Förtydligandeninja: Inte på längstalåten alltså. jaha den nya versionen ligger inte uppe märkte jag nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Det här är nya (länken är dock samma). Your browser does not support the HTML5 audio tag Dränker man sången i reverb så hörs det inte lika tydligt att det låter dåligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 Otajtheten blev dessutom betydligt tydligare med trummor på... Jaja, får fixa det i morgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 30 juni 2012 Dela Postat 30 juni 2012 aa det fixar du. men var noggrann, otighthet är fan ett riktigt otyg som kan göra även de bästa låtarna dåliga. reverbet får du också plocka bort tycker jag, hör inte ett enda ord du sjunger ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts