Jump to content
Annons

Diagnostisering


ironman

Recommended Posts

Okej.. Men jag är inte så säker på att man beter sig likadant på internet som man gör i verkligheten. Har du träffat Valle på riktigt?

Jag har t o m delat replokal med honom - och redan då var han en riktig skitstövel...

Nej - det var han inte, men eftersom vi spelade helt olika musik (hans band spelade rock och mitt band spelade funk), så hörde det ju till att man "måste" tycka illa om varandra, även om han egentligen var en riktigt trevlig kille. Han skojar mycket och ofta med mycket ironi - kanske ibland lite för mycket för att alla ska uppskatta eller förstå det... 😉

Detta kanske skulle kunna bli en ny tråd om sjukdomar och diagnoser förresten?

...där diskussionen dessutom skulle ha haft med ämnet att göra... 😆

Lägg ner skitsnacket nu! 😠 Jag är inte intresserad av vilka av sina diagnoser folk försöker projicera på andra för att försöka känna sig bättre själva, utan håll det hellre för er själva eller ta det via PM.

Vad är det förresten för diagnos på sådana som till varje pris måste ha sista ordet i trådar och därmed "vinna" diskussionerna...? MBBAD eller kanske något helt annat...? 😉

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

En snabb korrigering: Jag har inte kallat någon inläggsförfattare "bög", varken i den här tråden eller i någon annan. Sedan att Henber77 vissa inte vet skillnad på att fråga något och att påstå något, det är ju liksom inte mitt problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har t o m delat replokal med honom - och redan då var han en riktig skitstövel...

Nej - det var han inte, men eftersom vi spelade helt olika musik (hans band spelade rock och mitt band spelade funk), så hörde det ju till att man "måste" tycka illa om varandra, även om han egentligen var en riktigt trevlig kille.

😄 @ "skitstövel"

Good old time, Claes! Good old times! 🙂

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Personer med Asperger syndrom har svårt med såväl stora som små förändringar. Och

- tolkar ofta språket konkret och bokstavligt, vilket lätt leder till missförstånd

- misstolkas ofta som “egoistiska” och “ouppfostrade”

- har ofta specialintressen, något som uppslukar all deras tid

- är ofta rutinbundna och har svårt för förändringar

Jag tycker detta tillförde tråden en hel del. Och har med det ursprungliga ämnet att göra.

Nej det har ingenting med det ursprungliga ämnet att göra.

Släpp det där nu, eller starta en ny tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråden är delad från //forum.studio.se/index.php/topic/88507-foerfulningen-av-studio-forum/

Henber: Håll dig fortsättningsvis till ämnet när du skriver i trådar. Tack. Att du får svar på tal på dina provokationer är inte speciellt märkligt, även om svaren oxå bidrar till OT i resp tråden.

Vill du svara vidare på detta inlägg eller något annat av metadiskussionskaraktär så får du göra det här. Personliga vendettor sköts via PM, eller kanske ännu bättre genom att bara skita i dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...