Jump to content
Annons

A Silent Escape / Preview uppe nu!


crillemannen

Recommended Posts

Halloj,

Ville bara dela med mig av ett band jag spelade för några månader sedan. De letar fortfarande bolag etc så de har varit lite sega med att lägga ut

musiken men nu har de äntligen lagt ut 3 låtar. Bandet heter A Silent Escape, och hette Union Square innan å låg på Warner med förra bandet. Mycket kompententa och hyggliga killar. Kom väl förberreda och en jäkligt go inställning 🙂

Jag är riktigt stolt över arbetet, speciellt sången och trummorna kom fram riktigt nice.

Länken är extern till Facebook, men ni behöver inte trycka "like" för att lyssna.

http://www.facebook.com/asilentescape?sk=app_18222230514402

Eller soundcloud:

Har ni några frågor angående produktionen svarar jag så fort jag kan.

/ Mvh Christian

Redigerat av crillemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Låter bra som fan. Du fixar proddar inom denna genre som vilket proffs som helst! Du kan detta!

Sen tycker jag kanske inte att det är något unikt någonstans(varken prod eller musik), men det är väl ett sound som många vill åt idag. Så jag tycker det är lite tråkigt, om man får säga så utan att gnälla för mycket.

Men väldigt kompetent framförande och produktion på alla plan! Impressive work!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Låter riktigt bra! Som vanligt så låter trummorna fantastiskt. 🙂 Måste fråga av ren nyfikenhet hur du spelade in skriksången? Vågar man låta någon stå och gorma för allt vad han är värd i en dyr stormembranare? eller han kanske inte var så "närmickad" hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...