Jump to content
Annons

Nykomling


Recommended Posts

Jag är en nykomling här i detta forum, ok jag kanske är äldst av er allihop men gubbar kan ju också ha intresse för den tunga skitna rock´n rollen. Jag spelar gitarr, men är inte så intresserad av utseende på gitarrer och annat lull lull, det räcker med att det är en Gibson Les Paul det duger till mig. Jag är ju en gammal stut så jag vet bara hur en gitarr fungerar och min förstärkare och vilket som är rätt ljud för mig på dom prylarna. Allt annat vet ni andra säkert mycket mer om, var därför jag blev medlem här för att kanske få lite råd då och då om något jag funderar på utanför själva gitarrspelandet. Jag är en glad galen gubbe som tycker det är kul med utmaningar och så har jag ett litet projekt som ska vara klart år 2013 (om jag lever då hahahaha). Jag har pensionerat mig för att just få tid med det jag aldrig har haft tid med tidigare, att förverkliga en galen idé. Ja det var lite om mig gott folk.

Hälsningar

Tommy von Bulldog

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

välkommen! kul med fler gubbar på forumet. är bara 44 så det är en bit kvar till pensionen.

för mifg blirr det mest punk rock ock rocken roll, gärna från 70-talet.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...