Jump to content
Annons

James Brown :)


oakleaf (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
oakleaf (oregistrerad)

nu vet du inget om kvalitet!

malmsteen_4.jpg

det ser man ju för fan rent objektivt att yngve är en bra gitarrist - inte dålig

Yngve foersoekte traenga sig foere mig i koen pa Estrad nan gang pa 90-talet varpa expediten lugnt saeger till honom (pa svenska trots att Yngve pratade engelska) att vaenta pa sin tur och ger mig service. Som 19 aring tyckte jag det var kvalitet, alltsa inte daligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag svarar ju faktiskt på frågor och argumenterar men du verkar mest simma omkull i en pöl.

Följer bara ditt exempel... ☺️

Du blir mer och mer desperat, ser jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

she released the fuckin fury kan jag tänka

du borde visat respekt och lämnat kön

han är ju för fan gitarrist med stort g rent objektivt

Just da var det svart att taenka objektivt... Yngve liksom. Men hindsight is always 20/20 sa det jag borde ha sagt aer att han lika gaerna kan laegga ner eftersom JB aer sa mycket baettre i det stora hela. Utan JB sa hade ju inte Yngve funnits...typ. JB far 5 pluppar,Yngve 2+.

Link to comment
Dela på andra sajter

Följer bara ditt exempel... ☺️

Du blir mer och mer desperat, ser jag...

Snarare så är det väl du som är desperat, kan tänka mig att din hjärna går på högvarv (5%?) för tillfället tänkandes på hur du ska komma ur den här soppan utan att förlora ännu mera ansikte än vad du redan har gjort Mr Faceless.

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

ja

ursäkta att jag skrev fel

yngves kalsonger håller högre klass än james låtar - som helhet iaf

rent objektivt

😄

Ja joesses amalia

Link to comment
Dela på andra sajter

Yngve foersoekte traenga sig foere mig i koen pa Estrad nan gang pa 90-talet varpa expediten lugnt saeger till honom (pa svenska trots att Yngve pratade engelska) att vaenta pa sin tur och ger mig service. Som 19 aring tyckte jag det var kvalitet, alltsa inte daligt.

Haha det var inte ens Yngwie utan hans dubbelgångare Andy från Irland. Många som har trott att han är Yngwie.

Link to comment
Dela på andra sajter

Svarar B, Yngvie grym gitarrist och JD går att dricka både med och utan is och får man dåliga vanor i Nashville även med Coca Cola.

Edit: OOPS, JD inte JB

Redigerat av berch
Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

Haha det var inte ens Yngwie utan hans dubbelgångare Andy från Irland. Många som har trott att han är Yngwie.

Haha det var inte ens hans dubbelgangare Andy fran Irland utan Yngve. Manga som trott att han aer dubbelgangaren Andy fran Irland.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast när ingen har några argument för att JB iNTE skulle vara en bra sångare så verkar ju grunden ni står på inte existera.

Jag har inte toklyssnat på JB men jag tycker inte att hans ton i rösten är i närheten av Curtis Mayfield till exempel...JB mera pratsjunger, sedan hör väl texter ihop med sången också och där var han inte heller värlsdmästare.

Så, nu har du fått lite konkret kritik!?:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte toklyssnat på JB men jag tycker inte att hans ton i rösten är i närheten av Curtis Mayfield till exempel...JB mera pratsjunger, sedan hör väl texter ihop med sången också och där var han inte heller värlsdmästare.

Tycker du han är en dålig sångare?

Link to comment
Dela på andra sajter

rent objektivt ska whiskey drickas med is

nämn någon som tycker annorlunda

För helvete demonen...du vill inte ha mig åkandes från Norrland bara för att köra ner lite whisky i din hals utan is....hehe, skärpning, hehe 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

Stäng tråden, moderator...

Varfoer det? Det finns faktiskt en roed trad och ett argument bland alla stolliga inlaegg...

Link to comment
Dela på andra sajter

För helvete demonen...du vill inte ha mig åkandes från Norrland bara för att köra ner lite whisky i din hals utan is....hehe, skärpning, hehe 😆

nu sa jag whiskey... 😑

och jo 🙂

Redigerat av Demonproducenten
Link to comment
Dela på andra sajter

OK då kan vi konstatera att ingen som tycker JB inte är en bra sångare har kommit med ett enda argument varför de tycker det inte ens Claes. Låter som om det är objektivt bevisat att han alltså är/var en bra sångare. Case closed.

Jag har inte toklyssnat på JB men jag tycker inte att hans ton i rösten är i närheten av Curtis Mayfield till exempel...JB mera pratsjunger, sedan hör väl texter ihop med sången också och där var han inte heller värlsdmästare.

Så, nu har du fått lite konkret kritik!?:rolleyes:

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...