Dingbats Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 vad ska jag ha en stereo när jag hör musiken från tusen båtar på väg härifrån
Fidden Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Var finns högtalarna i förhållande till badrummet? Inne i eller utanför? Utanför. Vem har högtalare i badrummet lixom? Skiter i ljudet, låtarna är vad som spelar roll ☺️
SadamJR Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Utanför. Vem har högtalare i badrummet lixom? Skiter i ljudet, låtarna är vad som spelar roll ☺️ Vem äter blåmögelost i badkaret?
Dingbats Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Jag tror jag ska göra det enda rätta och beställa en till tygpåse.
Fidden Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Vem äter blåmögelost i badkaret? känns lite enklare än att installera högtalare...
Dingbats Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 känns lite enklare än att installera högtalare... Det är ju ännu enklare att låta bli båda. Det gör jag varje dag. Jag visste inte att man behövde välja.
Fidden Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Det är ju ännu enklare att låta bli båda. Det gör jag varje dag. Jag visste inte att man behövde välja. men ibland vill man lyxa till det lite, och då kanske man har att välja på att dra in högtalare i badrummet eller ta med sig en tallrik.
Fidden Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Vem äter blåmögelost i badkaret? Alldeles för få! 😄
debatt Postat 9 september 2011 Trådstartare Postat 9 september 2011 Jag tror jag ska göra det enda rätta och beställa en till tygpåse. Eller ännu hellre, en tygpåse till. Det är ju ännu enklare att låta bli båda. Det gör jag varje dag. Jag visste inte att man behövde välja. Du har ju valt, du valde alternativ 4: ingetdera. Vem äter blåmögelost i badkaret? Vem äter blåmögelost överhuvudtaget? Mila Kunis är Inte Så Snygg. Vem är Mila Kunis? vad ska jag ha en stereo när jag hör musiken från tusen båtar på väg härifrån Du bor vid en hamn? Vilket skitforum till att addera allt...
debatt Postat 9 september 2011 Trådstartare Postat 9 september 2011 Mila Kunis är Inte Så Snygg. Nej, kanske inte.
Neosus Postat 9 september 2011 Postat 9 september 2011 Usch va högt dom spelade.. Johnny Winter. Han e fan gammal och skruplig spelade helt okej ändå. Nu ska jeg söve. Gonatt! 😑
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Postat 10 september 2011 Usch va högt dom spelade.. Johnny Winter. Han e fan gammal och skruplig spelade helt okej ändå. Nu ska jeg söve. Gonatt! 😑 Hoppas du kan sova!! Hur ser din påse ut, Dingis? Men Sebastian då... 😊
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Postat 10 september 2011 God natt! God morgon! God dag! God kväll! Tack a pick!
Dingbats Postat 10 september 2011 Postat 10 september 2011 Hur ser din påse ut, Dingis? Men den är nästan ännu mer skrikvit i verkligheten. Jag såg en med en sån här igår på stan: Så jag tror jag ska beställa en sån. Den jag har nu ser man typ igenom.
Micke H Postat 10 september 2011 Postat 10 september 2011 Dream Theaters nya skiva är deras bästa på väldigt länge. Såatte...
Dingbats Postat 10 september 2011 Postat 10 september 2011 Idag ska jag sälja en bok till en tjej på stan och det lär ju bli att vi ligger.
SadamJR Postat 10 september 2011 Postat 10 september 2011 Idag ska jag sälja en bok till en tjej på stan och det lär ju bli att vi ligger. Vilken bok? Vilken tjej? Ska jag skicka hundralappen?
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Postat 10 september 2011 Idag ska jag sälja en bok till en tjej på stan och det lär ju bli att vi ligger. God morgon! Förmodligen. Dream Theaters nya skiva är deras bästa på väldigt länge. Såatte... Då borde man nog kolla in den.
Recommended Posts