Jump to content
Annons

bloeas


Bloeas

Recommended Posts

Hej hej!

Reggade mig 2009 och tänkte att det kanske är dax för en liten presentation.

Andreas heter jag 35 år, har pysslat med musik större delen av mitt liv, men började greja med studio för typ 5 år sedan. Ett perfekt sätt att få vara lite kreativ när jobb och familj tar upp större delen av min tid.

Jag jobbar på en fritidsgård där jag byggt en hyffsat bra studio i mina mått mätt och tillbringar väl minst några timmar där varje dag med att hjälpa till med inspelning och mixning, bifogar en bild på den.

Det kommer väl ut 80% hiphop från den studion, så det har jag fått en viss rutin på att mixa.

Min egen musik gör jag hemma förutom sångpålägg som brukar göras på jobbet.

Jag är amatör, så detta forumet är en guldgruva!!!

Jag jobbar i Cubase, men har börjat känna lite på Logic då jag skaffat det till jobbet. VI får se om jag kommer gå över helt nån gång... Tror inte det =)

Hmm det var nog allt. Tack för ett bra forum och informationskälla!!!

Ha det gött!

//Andreas

post-24037-0-56949700-1306075336_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 9 månader senare...

Tack Slejnard! =)

Kul att du kan bedriva en sån verksamhet på fritidsgården...när jag var ung så vart det Kaffeved av pingisborden, hur hänger det ihop går vi inte mot ett våldsammare samhälle!?

😮😆

Ja du aRocker. Sköter dom sig inte får dom inte vara där, har funkat bra än så länge =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...