Jump to content
Annons

Dropdown menyn i Min profil


eagleman

Recommended Posts

Annons

Jag står inte ut med IE över huvud taget. Jag tillbringar så stor del av min tid "på nätet" att jag förmodligen skulle förlora 10-15 år av mitt liv på att bara sitta och vänta om jag använde IE, den långsammaste webbläsaren alla kategorier. Om du ännu inte testat Chrome så rekommenderar jag den å det varmaste. Du kommer aldrig byta tillbaka. Nackdelen är att när man upplevt en blixtsnabb browser så är det så otroligt frustrerande att använda någon annans dator som inte har det. Å andra sidan så tjänar man ju mycket snabbt in tiden det tar att ladda ned och installera Chrome..

Som bonus fungerar dropmenyn. 🙂

Edit: la dit länken.

Redigerat av MartinÖjes
Link to comment
Dela på andra sajter

Någon mer som märkt detta i nya Internet Explorer 9 . Alltså den blå Min profil rutan högst uppe till höger på sajten. Man klickar på lilla pilen, menyn kommer upp för att genast försvinna innan man hinner göra ett val.

Brukar inte heller köra IE, men jag var ju tvungen att testa detta, hehe.

Du har helt rätt. Listan bara försvinner och sedan kommer man direkt in på profilen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon mer som märkt detta i nya Internet Explorer 9 . Alltså den blå Min profil rutan högst uppe till höger på sajten. Man klickar på lilla pilen, menyn kommer upp för att genast försvinna innan man hinner göra ett val.

Tur att jag kör med IE8 då, för där är det inte alls så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså ärligt talad... när ska världen räddas och slopa internet explorer över huvudtaget. Varför använder folk inte någon riktig webläsare.

Jag som håller på med webutveckling måste alltid säga till klienten: Ska den fungera till internet explorer, räkna med dubbla utvecklingstiden pga felsökning.

(likaså säger resten av världen... )

Jag fattar nada...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...