Jump to content
Annons

Gratis plugg från SoundToys: The Devil-Loc


Radiobrutta

Recommended Posts

Annons

Testad...grymt lättjobbat, väljudande verktyg för att skapa lite dist och komprimering. Fann denna plugg användbar på flera delar i trumsettet, virvel, kick , ambience osv. Testa den om ni har Ilok

Lite före och efter, bara som exempel

före:

http://dl.dropbox.com/u/5726699/Drums%20no%20devil.mp3

Efter, där pluggen ligger på kick, virvel och rumsmickarna.

http://dl.dropbox.com/u/5726699/Drums%20with%20devil.mp3

MVH

Anders

Redigerat av Gizmozis
Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag förstått det rätt är det även en tävling där den som lyckas värva flest medlemmar genom sin redeem-code kan vinna priser. Utgår ifrån att det är TS kod man kommer till när man går via länken 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Bra drag med en sådan härlig aptitretare av SoundToys för att få upp folkets ögon och smak för deras speciella och mycket användbara pluggar.

Det är verkligen coola pluggar de gör, en efter en. Jag har hela SoundToys bundeln (tack vare TimB som rekommenderade dem till mig) och gillar de skarpt 🙂 Tack Tim 🙂

Redigerat av Radiobrutta
Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om någon tipsat om detta tidigare annars kommer det som en påminnelse här.

SoundToys bjuder på deras "The Devil-Loc" men endast fram till 31/3.

Man behöver en redemption-code från någon med en kod för att kunna registrera sig och få tillgång till licensen.

Har lagt in min kod i länken nedan så det är bara att skynda registrera sig innan tiden går ut

https://www.soundtoys.com/sxswpromo/&rc=402-1143-051

Redigerat av Olsberg
Slår hop med befintligt ämne /admin
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

[från studio.se]

När Soundtoys återupplivar den kultförklarade effekten Shure Level-Loc till mjukvaruformat, är det inte någon naturtrogen återskapning de talar om. Med Devil-Loc har grabbarna i Soundtoys ljudlabb fångat upp de mer extrema aspekterna av effekten.

Läs mer

Redigerat av Olsberg
Slår hop med befintligt ämne /admin
Link to comment
Dela på andra sajter

Nyheten är redan upplagd..

Redan existerande Tråd

Lite mera koll får ni nog ha.

Hej, det räcker med att klicka på knappen anmäl så kan ämnena slås ihop. Men när nu frågan är uppe: Alla nyheter som publiceras via Nyhetsroboten kommer från studio.se. Det betyder att när en av Studios webbskribenter skriver för studio.se, så kommer denna nyhet även till Studio forum. Det finns ingen automatik att känna av om ämnet redan har behandlats, så knappen Anmäl (med länk till den tidigare nyheten) fungerar bäst 🙂

Mvh

.björn. - som slår ihop ämnena.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...