L.C Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Okej va faen är det för nåt instrument som gör ljudet i Jennifer Lopez senaste låt??? 😳 Leksakstuta? Inte för att det låter bra i hennes senaste låt men jag vill ha klarhet i det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Erkänn att du i hemlighet avgudar J.Lo 😛😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Jag tycker precis det låter som det sista ljudet jag hör när jag går över och stryper grannpojken för att han spelar trumet klockan 2 på natten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 1 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 1 februari 2005 Erkänn att du i hemlighet avgudar J.Lo 😛😳 Erkänn då din enorma kärlek till B Spears. Syn för dig att hon är gift. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sisältää Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Jag tycker precis det låter som det sista ljudet jag hör när jag går över och stryper grannpojken för att han spelar trumet klockan 2 på natten. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Det är väl något brass-instrument (svengelska)? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Erkänn att du i hemlighet avgudar J.Lo 😛 😳 Erkänn då din enorma kärlek till B Spears. Syn för dig att hon är gift. 😛 Brittan är mycket hetare än J.Lo 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Har du ljudet PÅ till en J-Lo video? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 1 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 1 februari 2005 (redigerat) Har du ljudet PÅ till en J-Lo video? Är så illa tvungen att lyssna på't för radion är på jämt på jobbet med (HJÄLP MIG) Rix FM... Evil 🙂 Finns inget jag hällre vill än att ge mig på radion med en hammare. Redigerat 1 februari 2005 av L.C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Sax? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
godhead Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 sätt tungan under underläppen och bit ihop, och sjung i falsett, så får du det ljudet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 "bli inte lurad av stenarna jag har, jag är fortfarande Jenny från kvarteret" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fungoid Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Jennifer Lowpass? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mannex Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Erkänn att du i hemlighet avgudar J.Lo 😄 😆 Erkänn då din enorma kärlek till B Spears. Syn för dig att hon är gift. 😛 Brittan är mycket hetare än J.Lo 😛 Du e tokig, mannen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Erkänn att du i hemlighet avgudar J.Lo 😄 😆 Erkänn då din enorma kärlek till B Spears. Syn för dig att hon är gift. 😛 Brittan är mycket hetare än J.Lo 😛 Du e tokig, mannen! Slå ihop dom båda i en gyttjebrottning vetja! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Erkänn att du i hemlighet avgudar J.Lo 😛 😄 Erkänn då din enorma kärlek till B Spears. Syn för dig att hon är gift. 😛 Brittan är mycket hetare än J.Lo 😛 Du e tokig, mannen! Slå ihop dom båda i en gyttjebrottning vetja! 😛 Varför inte lesbiskt umgänge? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Jag har sett videon.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Jag har sett videon.... ...alltså musikvideon. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Jag har sett videon.... ...alltså musikvideon. 😆 Håll dig till Muffins du 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Erkänn att du i hemlighet avgudar J.Lo 😛 😄 Erkänn då din enorma kärlek till B Spears. Syn för dig att hon är gift. 😛 Brittan är mycket hetare än J.Lo 😛 Du e tokig, mannen! Slå ihop dom båda i en gyttjebrottning vetja! 😛 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trocadero Postat 12 februari 2005 Dela Postat 12 februari 2005 sopransax tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 12 februari 2005 Dela Postat 12 februari 2005 (redigerat) jaop. Det är en saxofon. Måste få ventilera min avsky gällande Lopez hemska sång. Fan vad hon sjunger dåligt. Musiken är ju alltid välproddad och svängig och alltid massa tuffa idéer, men rubbet faller på hennes jävla omusikaliska osvängiga skitsång. Sätt Beyoncé bakom miken istället och det hade blivit bra på en gång. edit: dessutom är hon helt värdelös som skådis också.. Redigerat 12 februari 2005 av VacUm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Haunted-Mansion Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 Det är bara kändisar som kommer undan med sånt där s.k BB king syndrom Dom kan göra vad som helst o alltid e re nån som tycker att det är världsbäst 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.