Jump to content
Annons

BJORN SILVER


BjornSilver

Recommended Posts

Tjena Björn heter jag, ny här på studioforumet, har köpt världens bästa musiktidning "STUDIO" sedan nummer ett, mkt har jag att tacka för deras tidning då den hjälpt mig en bit på vägen. ELOGE TILL STUDIO!!! O RED

Jag är 27 år o älskar all sorts musik från Bethoven till Darren Hayes, är även

övergalen i maddonas senaste american life skiva, produktionen där e helt genialisk.

Jag har sysslat med musik i snart 6 år producerar allt från r´n´b till trance vilket ni kan höra i demo forumet.

Jag är väldigt öppen för sammarbetsförslag så bara skriv på!!

"Musik är världens enda gemensamma språk" Låt oss utveckla det!

Redigerat av BjornSilver
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Välkommen så in åt tusan =)

Sysslar ni med rock? kollade in sidan men e på jobb kan inte surfa för mkt 🙁 sjysst sida.

Hejsan igan =). Ja rock och rock. Det är väl mera nutids metal så att säga...

Av den hårdare varianten =). Men jag som ensam kompositör skriver mycker mer än just metal. Försökte mig på Trance men blev illa utskrattad =). Men lika glad för det är jag =).

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen så in åt tusan =)

Sysslar ni med rock? kollade in sidan men e på jobb kan inte surfa för mkt 🙁 sjysst sida.

Hejsan igan =). Ja rock och rock. Det är väl mera nutids metal så att säga...

Av den hårdare varianten =). Men jag som ensam kompositör skriver mycker mer än just metal. Försökte mig på Trance men blev illa utskrattad =). Men lika glad för det är jag =).

Oki coolt, jag har producerat en del rock gillar att leka, eller ja rock o rock 🙂 numetal som sagt gjorde lite linkin park baserat stuk blev jävligt sjysst men jag har inte världens bästa sångröst o inga guror så de sket skit kan lägga upp en länk lite senare där du kan få höra ngt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen så in åt tusan =)

Sysslar ni med rock? kollade in sidan men e på jobb kan inte surfa för mkt 🙁 sjysst sida.

Hejsan igan =). Ja rock och rock. Det är väl mera nutids metal så att säga...

Av den hårdare varianten =). Men jag som ensam kompositör skriver mycker mer än just metal. Försökte mig på Trance men blev illa utskrattad =). Men lika glad för det är jag =).

Oki coolt, jag har producerat en del rock gillar att leka, eller ja rock o rock 🙂 numetal som sagt gjorde lite linkin park baserat stuk blev jävligt sjysst men jag har inte världens bästa sångröst o inga guror så de sket skit kan lägga upp en länk lite senare där du kan få höra ngt.

Lägg gärna upp. Kalaskul att höra =).

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen så in åt tusan =)

Sysslar ni med rock? kollade in sidan men e på jobb kan inte surfa för mkt 🙁 sjysst sida.

Hejsan igan =). Ja rock och rock. Det är väl mera nutids metal så att säga...

Av den hårdare varianten =). Men jag som ensam kompositör skriver mycker mer än just metal. Försökte mig på Trance men blev illa utskrattad =). Men lika glad för det är jag =).

Oki coolt, jag har producerat en del rock gillar att leka, eller ja rock o rock 🙂 numetal som sagt gjorde lite linkin park baserat stuk blev jävligt sjysst men jag har inte världens bästa sångröst o inga guror så de sket skit kan lägga upp en länk lite senare där du kan få höra ngt.

Lägg gärna upp. Kalaskul att höra =).

I will blir lite senare bara, typ vid 10 tiden, lyssnade du på min trancelåt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen så in åt tusan =)

Sysslar ni med rock? kollade in sidan men e på jobb kan inte surfa för mkt 🙁 sjysst sida.

Hejsan igan =). Ja rock och rock. Det är väl mera nutids metal så att säga...

Av den hårdare varianten =). Men jag som ensam kompositör skriver mycker mer än just metal. Försökte mig på Trance men blev illa utskrattad =). Men lika glad för det är jag =).

Oki coolt, jag har producerat en del rock gillar att leka, eller ja rock o rock 🙂 numetal som sagt gjorde lite linkin park baserat stuk blev jävligt sjysst men jag har inte världens bästa sångröst o inga guror så de sket skit kan lägga upp en länk lite senare där du kan få höra ngt.

Lägg gärna upp. Kalaskul att höra =).

I will blir lite senare bara, typ vid 10 tiden, lyssnade du på min trancelåt?

Såg förresten nu i demo forumet 🙂 nånting jag har försökt att göra länge är att få mina polare, www.plan3.se att ge mig en låt alltså spår för spår men dom vart så sega 😉 så jag pallade inte tjata, har alltid velat mixa om o fixa till en rocklåt lägga på lite stråkar fixa med rösterna o sånt skit, så har ni lust nån gång så mixar jag gärna om o mastrar 🙂.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jompa (oregistrerad)

Välkommen får jag väl också säga!

Jag är också pinfärsk här och kommer att ta mig tid senare att hälsa. Såg att jag var nr 3000 någonting och tänkte inte presentera mig nämnvärt då jag inte trodde någon skulle orka med det. Verkar som många gör det ändå och då ska väl också jag. 😳

Nu ska jag spöa kudden.

God natt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen får jag väl också säga!

Jag är också pinfärsk här och kommer att ta mig tid senare att hälsa. Såg att jag var nr 3000 någonting och tänkte inte presentera mig nämnvärt då jag inte trodde någon skulle orka med det. Verkar som många gör det ändå och då ska väl också jag. 🙂

Nu ska jag spöa kudden.

God natt!

gonatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Välkommen!

Hemstad?

tjenixe, hbg>sthlm>malmö... du?

sthlm>Malmö.

Möllan såklart.

Är du ute mycket? Jag lirar på ett par ställen i stan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen!

Hemstad?

tjenixe, hbg>sthlm>malmö... du?

sthlm>Malmö.

Möllan såklart.

Är du ute mycket? Jag lirar på ett par ställen i stan.

tjenixen nja har precis flyttat ner så har inte så stor koll, hmmm vad spelar du för musik? proddr du oxå? kan ju lyssna på min demo här 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...